the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac gick efter han såg på Caroline
" Du får vara försiktig när vi får reda på vilka som är blodtyp 0 alltså inga synliga bitmärken " sa Isac allvarligt.
11 nov, 2015 16:46
|
|
Borttagen
|
"Jag ska försöka tänka på det" sa Caroline och gick till kontoret och knackade på dörren.
11 nov, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
nova reste sig då hon hörde knackningen
" hej vad kan jag hjälpa er med? " frågade Nova och såg på Isac och Caroline.
11 nov, 2015 16:51
|
|
Borttagen
|
"Hej min kusin ville fråga dig om något" sa Caroline och log lite grann.
11 nov, 2015 16:52
|
|
Borttagen
|
varför jag tänkte Isac.
" Um vi undrar um om du har um " sa Isac då han inte visste hur han skulle få fram frågan. Nova såg på dom med ett leende.
11 nov, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
Caroline skakade på huvudet.
"Så här är det. Vi är nyfikna på om du vet några personer här på skolan som har blodtyp 0?" frågade Caroline.
11 nov, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
" Ja det finns folk med blodtyp 0 men vilka det är får ni tar reda på i arkiven men rör inte till " sa Nova och släppte in dom och tog fram nyckeln för lådan med arkiven.
11 nov, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
"Tack så mycket" sa Caroline och gick in.
11 nov, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
Nova öppnade arkivlådan och lät ungdommarna titta. Isac började kolla i arkiven utan att röra till.
11 nov, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
Caroline tänkte låta Isac leta omkring så att han kunde berätta för henne senare.
11 nov, 2015 17:04
|
Du får inte svara på den här tråden.