D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kollar ledset ner i golvet.
"Jag kommer ändå inte vara till någon hjälp," 21 sep, 2015 21:22 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag hade hört att något hade hänt så jag sprang så fort jag kunde till sjukhusflygeln. När jag kom in så hörde jag direkt gråt och såg att det var Rubin som kramade Draco medans hon grät, Jag sprang fram till henne.
-hey, Rubin det kommer att bli bra, hey ta det lugnt,sa jag tröstande medans jag la en hand på hennes axel.
21 sep, 2015 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Joe. Jag var faktiskt väldigt glad att se honom. Jag log lite svagt åt honom.
21 sep, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag är med, för min brors skull!, säger jag bestämt. Jag kände nån som klappade mig på axeln. Joe!
21 sep, 2015 21:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
21 sep, 2015 21:27 |
|
Borttagen
|
Jag ler tacksamt mot Joe.
21 sep, 2015 21:28 |
|
Borttagen
|
Jag kollade osäkert ner i marken. Jag ville hjälpa till. Men alltid när jag försökte var jag aldrig till någon hjälp.
"Jag kommer bara vara i vägen, så nej," sa jag tyst. 21 sep, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Vadå i vägen?, frågar jag, snälla hjälp till! Jag kramade om honom.
21 sep, 2015 21:30 |
|
Shadow of hope
Elev |
" Du kommer inte alls va i vägen! Sa jag. " Vi behöver alla människor vi kan få och du är en av de bästa som vi kunnat få."
21 sep, 2015 21:31
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-21 kl. 21:31
|
|
Borttagen
|
- Kom igen Draco! Vet du hur man säger lamslå? För ifall du vet så kan du vara med, säger jag och ler.
21 sep, 2015 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen