Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 32 33 34 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"inte bara. Jag bryr mig om att vissa det för världen också" sa forskaren med ett leende.

14 sep, 2015 19:04

Borttagen

Avatar


" Ja så du bryr dig inte om mig ett enda dugg jag visste det " sa Rasmus och sprang upp på sitt rum och smällde igen dörren. Han kastade sig i sängen och grät tyst.

14 sep, 2015 19:09

Borttagen

Avatar


Forskaren såg mot trappan & suckade lite lätt.

Caroline gick till sit rum & la sig på sängen med en suck. Hon hoppades att allting skulle fungera bra,

14 sep, 2015 19:11

Borttagen

Avatar


Rasmus kramade kudden jag rymmer tänkte Rasmus och packade det mest nödvändiga och lämnade huset.

14 sep, 2015 19:40

Borttagen

Avatar


nästa morgon kom Danny hem en aning trött. Han såg sig lite grann omkring för att se om någon var uppe.

14 sep, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


Caleb satt vid tv soffan han såg upp då han hörde pappa komma hem
" Välkommen hem " sa Caleb och log.

14 sep, 2015 19:45

Borttagen

Avatar


"skönt att vara hemma" sa Danny & log lite grann.

14 sep, 2015 19:46

Borttagen

Avatar


" Ja skönt att du är hemma igen " sa Caleb och log han såg mot vetenskaps programmet igen.

14 sep, 2015 19:48

Borttagen

Avatar


"Så um vart håller Tewo hus?" frågade Danny & såg sig omkring.

14 sep, 2015 19:50

Borttagen

Avatar


" I mitt rum och inte stökar till hoppas jag " sa Caleb och tuggade på ett äpple.

14 sep, 2015 19:51

1 2 3 ... 32 33 34 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.