Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"inte bara. Jag bryr mig om att vissa det för världen också" sa forskaren med ett leende.
14 sep, 2015 19:04
|
|
Borttagen
|
" Ja så du bryr dig inte om mig ett enda dugg jag visste det " sa Rasmus och sprang upp på sitt rum och smällde igen dörren. Han kastade sig i sängen och grät tyst.
14 sep, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
Forskaren såg mot trappan & suckade lite lätt.
Caroline gick till sit rum & la sig på sängen med en suck. Hon hoppades att allting skulle fungera bra,
14 sep, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
Rasmus kramade kudden jag rymmer tänkte Rasmus och packade det mest nödvändiga och lämnade huset.
14 sep, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
nästa morgon kom Danny hem en aning trött. Han såg sig lite grann omkring för att se om någon var uppe.
14 sep, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
Caleb satt vid tv soffan han såg upp då han hörde pappa komma hem
" Välkommen hem " sa Caleb och log.
14 sep, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
"skönt att vara hemma" sa Danny & log lite grann.
14 sep, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
" Ja skönt att du är hemma igen " sa Caleb och log han såg mot vetenskaps programmet igen.
14 sep, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
"Så um vart håller Tewo hus?" frågade Danny & såg sig omkring.
14 sep, 2015 19:50
|
|
Borttagen
|
" I mitt rum och inte stökar till hoppas jag " sa Caleb och tuggade på ett äpple.
14 sep, 2015 19:51
|
Du får inte svara på den här tråden.