Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
" För att Alice gör det bara för att jävlas med mig" sa Ari.
3 sep, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
läraren suckar
-du bör komma med riktiga anlednignar Ari nästa gång
sa ahn
Wilma kolalde på Drkae
-vad ska du hitta på?
frågade go
3 sep, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
" Jag tänker inte duellera mot Alice och jag skiter i om du sänker mig" sa Ari argt.
3 sep, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
Läraren nckar
-då får du tyvärr underkänt och jag underätter dina föräldrar eller får du vällja din mostådnare och ädnra reglerna lite
sa han kort
Wilma väntar på svar
3 sep, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
" Isåfall vill jag välja motståndare själv" sa Ari.
3 sep, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Läraren nickar
-visst gör det meddea mig 1 dag inan
sa han och gick
Wilma putar till Drake på apnnanp åskoj
3 sep, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
Ari sprang tillbaka till Eric.
3 sep, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
Eric kollade upp
-nå?
frågade ahn
Wilma tänker
-men ska du göra något för jag ska bada
sa aoh
3 sep, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
" Jag får välja själv vem jag ska duellera mot" sa Ari och log.
3 sep, 2015 19:47
|
|
Borttagen
|
erc log
-tur
sa han
Wilma kolale på Drake och ville ha svar NU
3 sep, 2015 19:49
|
Du får inte svara på den här tråden.