PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Landa nu då!" Sade jag. 2 nov, 2015 07:27 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Men jag kan väll inte!" Skriker jag frustrerat. Jag knäpper av radion. "Landa nu, eller dö!" Då gör han något oförberett. Han vänder, och kör rakt emot Ians skepp. Jag får panik, stoppar in dolkarna, och krossar närmaste fönster. Jag hoppar ut, och gör en kullerbytta i snön. Jag fortsätter bortåt. Jag tar en av dolkarna, och kastar in i ena propellern. Go Fuck yourself you damn cereal 2 nov, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Ian
När jag ser att någon hoppar ut skjuter jag ut en missil som spränger skeppet. "Varför kunde de inte bara lyssna?" Sade jag och förbereder mig för landning. 2 nov, 2015 20:27 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag springer fram till Ians skepp. "Får man kliva på?" Frågar jag med spelad artighet. Go Fuck yourself you damn cereal 2 nov, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
Ian
"Såklart!" Sade jag. "Men först måste vi identifiera dem som styrde svävaren" Sade jag. 2 nov, 2015 21:54 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Ska du fråga ut en död person?" Frågar jag sarkastiskt. Go Fuck yourself you damn cereal 3 nov, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
Ian
"Nej, jag måste bara se vilka de var." Sade jag. 3 nov, 2015 20:44 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Okej" säger jag, och rycker på axlarna. Vi går fram till kidnapparskeppet. "Vet du varför?" Frågar jag kort. Go Fuck yourself you damn cereal 3 nov, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Ian
"Nej, jag har inte någon aning!" Sade jag. 4 nov, 2015 17:00 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Redan skymning" säger jag till Ian. "Hur kan det gå så fort?" Go Fuck yourself you damn cereal 4 nov, 2015 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen