Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Kaylin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

1 2 3 ... 32 33 34 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ian

"Landa nu då!" Sade jag.

2 nov, 2015 07:27

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Men jag kan väll inte!" Skriker jag frustrerat. Jag knäpper av radion. "Landa nu, eller dö!" Då gör han något oförberett. Han vänder, och kör rakt emot Ians skepp. Jag får panik, stoppar in dolkarna, och krossar närmaste fönster. Jag hoppar ut, och gör en kullerbytta i snön. Jag fortsätter bortåt. Jag tar en av dolkarna, och kastar in i ena propellern.

Go Fuck yourself you damn cereal

2 nov, 2015 20:23

Borttagen

Avatar


Ian

När jag ser att någon hoppar ut skjuter jag ut en missil som spränger skeppet.
"Varför kunde de inte bara lyssna?" Sade jag och förbereder mig för landning.

2 nov, 2015 20:27

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
Jag springer fram till Ians skepp. "Får man kliva på?" Frågar jag med spelad artighet.

Go Fuck yourself you damn cereal

2 nov, 2015 21:43

Borttagen

Avatar


Ian

"Såklart!" Sade jag.
"Men först måste vi identifiera dem som styrde svävaren" Sade jag.

2 nov, 2015 21:54

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Ska du fråga ut en död person?" Frågar jag sarkastiskt.

Go Fuck yourself you damn cereal

3 nov, 2015 20:16

Borttagen

Avatar


Ian

"Nej, jag måste bara se vilka de var." Sade jag.

3 nov, 2015 20:44

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Okej" säger jag, och rycker på axlarna. Vi går fram till kidnapparskeppet. "Vet du varför?" Frågar jag kort.

Go Fuck yourself you damn cereal

3 nov, 2015 21:48

Borttagen

Avatar


Ian

"Nej, jag har inte någon aning!" Sade jag.

4 nov, 2015 17:00

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Redan skymning" säger jag till Ian. "Hur kan det gå så fort?"

Go Fuck yourself you damn cereal

4 nov, 2015 21:13

1 2 3 ... 32 33 34 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

Du får inte svara på den här tråden.