ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Och så var det med det. Ingen kände igen mig pga mitt hår... Och ingen pratade med mig! Gwen skulle ju komma hem till mig efter skolan, men mindre än halva dagen hade gått! Jag ser Gwen och Jenn. "Hej! Vad pratar ni om?" ((Gwen är en tjej! Läs profilen.)) Go Fuck yourself you damn cereal 15 aug, 2015 15:58 |
|
Borttagen
|
(Ja jag är bara förvirrad sorry)
Jenn "Oh inget särskillt, hur mår du? Du vet jag brukar också färga mitt hår!" Sa jag. 15 aug, 2015 16:19 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Jag var hel enkelt inte nöjd med mig själv! Jag ville göra RN förändring. Gwen?... Har du ett konto på mugglis?" Go Fuck yourself you damn cereal 15 aug, 2015 16:22 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Mugglis, MugglarPortalen? Jag har det!" Utropade jag förundrad över att Kayla skulle ha det. 15 aug, 2015 16:41 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Ja!! Vad heter du? På mugglis? (Ta ditt eget!) mitt är Kaylin!" Nästan skriker jag. Jag som trodde att jag var den ända 15 åringen som hade mugglarportalen. Go Fuck yourself you damn cereal 15 aug, 2015 18:26 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Remus Granger" sa jag och gick in på Mugglis. 15 aug, 2015 18:28 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag tar upp mobilen, går in på safari, och loggar in på mugglarportalen. "Men... Jag har ju redan dig!!" Go Fuck yourself you damn cereal 15 aug, 2015 18:45 |
|
Borttagen
|
(Gwen är en tjej
Gwen "Nejdå," svarar jag Jenn och ler. " Jag har för vana att skolka bara" fortsatte jag, litet generat. Sen första året på högstadiet hade jag skolkat rätt flitigt, men jag hängde med med bra betydg så jag brydde mig inte så mycket. Kayla kommer fram till oss. "Ja, jag har Mugglis! Har ni också det? Vad kul!" Jag kollar min vänlista. 15 aug, 2015 18:52
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-15 kl. 20:05
|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag kollar vän listan. "Japp jag har dig Kayla, gud vad roligt!" sa jag. 15 aug, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
Joey
"hörde jag att nån sa mugglis? Jag har det!" 15 aug, 2015 18:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen