Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Ska vi lämna henne här eller?" Frågar jag.
11 aug, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
" Du bestämmer." säger Austin.
11 aug, 2015 17:51
|
|
Borttagen
|
"Aa, men rep och något för munnen", säger jag.
Som på beställning viftar Austin med sin stav.
12 aug, 2015 19:14
|
|
Borttagen
|
16 aug, 2015 18:17
|
|
Borttagen
|
Jag ler när jag tänker på Stonie.
16 aug, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
Jag suckar djupt och försöker rulla till Grey och Austin.
16 aug, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
16 aug, 2015 20:56
|
|
Borttagen
|
17 aug, 2015 12:02
|
|
Borttagen
|
När vi kommer fram till Slytherins sovsal kramar jag Austin godnatt och går och lägger mig.
17 aug, 2015 12:05
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar tidigt av steg.
17 aug, 2015 12:06
|
Du får inte svara på den här tråden.