Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag och Alex slutade dans aoch tog ett bord.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 jul, 2015 11:12 |
|
Borttagen
|
Jag och Lorcan dansade läänge . Till slut satte vi oss vid ett bord breved Alex och Anastasia.
29 jul, 2015 11:13 |
|
JossiMarauder
Elev |
Alex och Lorcan började prata om Quidditch.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 aug, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
" Såå vem tror du vinner?" frågade jag Anastasia.
1 aug, 2015 20:24 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag tittade bort mot Alex.
"Du?" Sa jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 aug, 2015 21:07 |
|
Borttagen
|
" Njaaa jag är ju inte så kunnig." Sade jag.
1 aug, 2015 21:22 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Jo!" Sa jag.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 aug, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
" Jag tror Alex kanske är bättre." viskade jag.
2 aug, 2015 09:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Men du är ju så mycket bättre" viskade jag.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 10:37 |
|
Borttagen
|
" Nej. Alex är ju mer kunnig." Sade jag.
2 aug, 2015 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen