Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag flyttade lite närmare Max och log.
30 apr, 2015 07:46
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på Albin och log mot honom.
30 apr, 2015 07:47
|
|
Borttagen
|
"Du är så jäkla snäll" Sa jag till Max
30 apr, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
" Det säger många" sa jag.
30 apr, 2015 16:32
|
|
Borttagen
|
"Det förstår jag" Svarar jag och ler stort.
30 apr, 2015 16:33
|
|
Borttagen
|
Jag ler lika stort tillbaka.
30 apr, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
"Du är så jäkla snygg också" Sa jag.
30 apr, 2015 16:36
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade och kollade ner på mina händer.
30 apr, 2015 16:37
|
|
Borttagen
|
Jag tog Max hand och log mot honom.
30 apr, 2015 16:38
|
|
Borttagen
|
30 apr, 2015 16:39
|
Du får inte svara på den här tråden.