Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
" Ja japan är ett fint lans " sa Yuki och log.
13 apr, 2015 10:08
|
|
Borttagen
|
"Har alltid velat åka dit." log Sally.
13 apr, 2015 10:49
|
|
Borttagen
|
" Då borde du åka dit " sa Yuki och log.
13 apr, 2015 11:58
|
|
Borttagen
|
Sally nickade.
"Har tänkt göra det när jag blir äldre." sa hon och sträckte på armarna.
13 apr, 2015 12:08
|
|
Borttagen
|
" Kommer kanske flytta tillbaka dit då jag gått ut skolan " sa Yuki.
13 apr, 2015 12:10
|
|
Borttagen
|
Sally nickade sakta.
"Varför flyttade ni hit?" frågade hon.
13 apr, 2015 12:13
|
|
Borttagen
|
" Mina föräldrar ville flytta tillbaka till staden där dom föddes " sa Yuki och log lite.
13 apr, 2015 12:19
|
|
Borttagen
|
Sally nickade.
"Så de föddes här?" frågade hon.
13 apr, 2015 12:21
|
|
Borttagen
|
" Ja " sa Yuki med en suck.
13 apr, 2015 12:24
|
|
Borttagen
|
"Aha." sa Sally och tittade ner på sina böcker.
13 apr, 2015 12:25
|
Du får inte svara på den här tråden.