Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärlekscirlkeln (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlekscirlkeln (Prs)

1 2 3 ... 32 33 34
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Ja japan är ett fint lans " sa Yuki och log.

13 apr, 2015 10:08

Borttagen

Avatar


"Har alltid velat åka dit." log Sally.

13 apr, 2015 10:49

Borttagen

Avatar


" Då borde du åka dit " sa Yuki och log.

13 apr, 2015 11:58

Borttagen

Avatar


Sally nickade.
"Har tänkt göra det när jag blir äldre." sa hon och sträckte på armarna.

13 apr, 2015 12:08

Borttagen

Avatar


" Kommer kanske flytta tillbaka dit då jag gått ut skolan " sa Yuki.

13 apr, 2015 12:10

Borttagen

Avatar


Sally nickade sakta.
"Varför flyttade ni hit?" frågade hon.

13 apr, 2015 12:13

Borttagen

Avatar


" Mina föräldrar ville flytta tillbaka till staden där dom föddes " sa Yuki och log lite.

13 apr, 2015 12:19

Borttagen

Avatar


Sally nickade.
"Så de föddes här?" frågade hon.

13 apr, 2015 12:21

Borttagen

Avatar


" Ja " sa Yuki med en suck.

13 apr, 2015 12:24

Borttagen

Avatar


"Aha." sa Sally och tittade ner på sina böcker.

13 apr, 2015 12:25

1 2 3 ... 32 33 34

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlekscirlkeln (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.