You are not Diffrent (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> You are not Diffrent (Prs)
|
Borttagen
|
" Den är iallafall värd att se igen och jag är lite kräsen på film " sa Nicklas och log
2 apr, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
Hanna kollar på Nicklar "seuröst e du det?2Frågade on
2 apr, 2015 22:46
|
|
Borttagen
|
" Ja gillar mest fantasy tecknat och action och lite skräck " sa Nicklas och log lite.
2 apr, 2015 22:47
|
|
Borttagen
|
Hanna rös "ksräck lovar dig man har mig i knäet då2Sa hon och skrattar till
2 apr, 2015 22:48
|
|
Borttagen
|
Nicklas skrattade
" Men ser endast skräck en gång i månaden så du kan vara lung " sa Nicklas och log.
2 apr, 2015 22:56
|
|
Borttagen
|
Hanna skrattar emot hnom "vad bra pustar ut2Sa ohn
2 apr, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
" Men men ska nog gå hem nu då jag inte får vara ute längre än till 10 och är trött " sa Nicklas och såg på Hannah. Klockan var kvart över 10 och det tog 20 minuter att gå hem.
2 apr, 2015 23:02
|
|
Borttagen
|
Hanna log till "måste med hem"Sa ohn nu och log
2 apr, 2015 23:07
|
|
Borttagen
|
" Men vi kan gå tillsammans tills vi ska åt två olika vägar " sa Nicklas och log. Han tyckte det var ett bra förslag.
2 apr, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
Hanan nickar "låter super"Sa hon idrkt och log snett
3 apr, 2015 00:10
|
Du får inte svara på den här tråden.