Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 32 33 34 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Dem var verkligen grymma. Jag skrev lite på min blogg också. Hemma nu, om några dagar blir det London! Åker med underbara Julia! Jag lade till en selfie jag tog då.

7 sep, 2014 08:20

Borttagen

Avatar


Omar~
Jag kollade på Julia och Ogge när dom satt och pussades.

Julia~
Jag satt och pussades med Ogge.

7 sep, 2014 08:22

Borttagen

Avatar


Jag tog fram ett ritblock och tecknade lite.

7 sep, 2014 08:41

Borttagen

Avatar


Omar:
Jag suckade och började kolla mig omkring i lokalen.

Julia:
- Kan vi inte åka hem till Jess och överraska henne? frågade jag.

7 sep, 2014 08:42

Borttagen

Avatar


Det blev en blomma. Rätt fin i alla fall, men inte så lyckad.

7 sep, 2014 08:43

Borttagen

Avatar


Omar:
- Visst, sa jag och reste mig upp.

Julia:
Vi åkte hem till Jess och jag plingade på dörren.

7 sep, 2014 08:45

Borttagen

Avatar


Melody Malfoy: jag vill gärna fortsätta på det här rollet

1 jan, 2015 13:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Melody Malfoy: jag vill gärna fortsätta på det här rollet

Visst

1 jan, 2015 13:47

Borttagen

Avatar


Ok, skriver nu

~

Det plingade på dörren och jag öppnade. Det var Omar, Ogge och Julia.
"Heej!" sa jag och log.

1 jan, 2015 13:48

Borttagen

Avatar


- Hej, sa jag glatt.

1 jan, 2015 13:49

1 2 3 ... 32 33 34 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.