The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
Dem var verkligen grymma. Jag skrev lite på min blogg också. Hemma nu, om några dagar blir det London! Åker med underbara Julia! Jag lade till en selfie jag tog då.
7 sep, 2014 08:20
|
|
Borttagen
|
Omar~
Jag kollade på Julia och Ogge när dom satt och pussades.
Julia~
Jag satt och pussades med Ogge.
7 sep, 2014 08:22
|
|
Borttagen
|
Jag tog fram ett ritblock och tecknade lite.
7 sep, 2014 08:41
|
|
Borttagen
|
Omar:
Jag suckade och började kolla mig omkring i lokalen.
Julia:
- Kan vi inte åka hem till Jess och överraska henne? frågade jag.
7 sep, 2014 08:42
|
|
Borttagen
|
Det blev en blomma. Rätt fin i alla fall, men inte så lyckad.
7 sep, 2014 08:43
|
|
Borttagen
|
Omar:
- Visst, sa jag och reste mig upp.
Julia:
Vi åkte hem till Jess och jag plingade på dörren.
7 sep, 2014 08:45
|
|
Borttagen
|
Melody Malfoy: jag vill gärna fortsätta på det här rollet 
1 jan, 2015 13:46
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Melody Malfoy: jag vill gärna fortsätta på det här rollet
Visst
1 jan, 2015 13:47
|
|
Borttagen
|
Ok, skriver nu
~
Det plingade på dörren och jag öppnade. Det var Omar, Ogge och Julia.
"Heej!" sa jag och log.
1 jan, 2015 13:48
|
|
Borttagen
|
1 jan, 2015 13:49
|
Du får inte svara på den här tråden.