Prs med Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi gick till professor Lupins klassrum och öppnade dörren.
28 apr, 2014 17:44 |
|
Lele
Elev |
8 maj, 2014 17:59 |
|
Borttagen
|
"Hej" mumlade jag blygt.
8 maj, 2014 18:00 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 20:29 |
|
Borttagen
|
"Håll käften" viskade jag skämtsamt och log.
15 maj, 2014 20:31 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 20:32 |
|
Borttagen
|
Lupin visade in oss och jag rodnade mer och mer.
15 maj, 2014 20:32 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
"Tyst" mumlade jag och rodnade så att kinderna var nära att fatta eld.
15 maj, 2014 20:34 |
|
Lele
Elev |
15 maj, 2014 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen