Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
8 mar, 2014 18:21
|
|
Borttagen
|
-Och? hon är patetisk, sa jag
8 mar, 2014 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna och ställde mig på tå för att kyssa honom.
8 mar, 2014 18:24
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste henne.
8 mar, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
8 mar, 2014 18:29
|
|
Borttagen
|
-vad vill du göra?, sa jag
8 mar, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
- Jag vet inte. Sade jag.
8 mar, 2014 18:32
|
|
Borttagen
|
-hmm.. kyssas?, sa jag och log
8 mar, 2014 18:34
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste honom på munnen.
8 mar, 2014 18:36
|
|
Borttagen
|
Jag log.
" jag kanske borde gå.., sa jag
8 mar, 2014 18:37
|
Du får inte svara på den här tråden.