Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Ska du också ha trolldryckskonst? "
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2014 21:42 |
|
Borttagen
|
Ja, det är det nya med schemat ju, man får välja vilken tid på dagen man vill ha det, fast det är bara för vår årskurs.
24 feb, 2014 21:44 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaha"
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2014 06:23 |
|
Borttagen
|
"Nu kommer han"
25 feb, 2014 08:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2014 15:40 |
|
Borttagen
|
Jag vinkar mot honom
25 feb, 2014 15:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går in i klassrummet
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2014 15:49 |
|
Borttagen
|
Jag går också in och sätter mig bredvid Rose som precis hade kommit hon flämtar och säger " Glömde fjäderpennan, *flämt* svår fråga"
25 feb, 2014 16:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig ner
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2014 16:23 |
|
Borttagen
|
"Aha, okej" säger jag och tar upp mina böcker.
25 feb, 2014 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen