Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Efter en stunds talande med Ted har han bestämt sig för att prata med Victorie redan imorgon. Nöjd med sig själv går Cornelia till sovsalen.
7 nov, 2013 19:31
|
|
Borttagen
|
"Tess, så du menar att du tycker att ALLA i Slytherin är onda och bortskämda?", Maxwell börjar bli arg och jag känner att samtalet spårat ur totalt. Tess bara rycker på axlarna.
"Vet inte, säger hon "Men Miss-Dum-I-Huvudet-Elle är det!!!!"
"Max", jag avbryter precis när han ska säga vad han tycker "Vi går och sover nu, Max."
Max följer efter mig mot sovsalsdörren och innan jag stänger efter oss ser jag menande på Tess.
7 nov, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
- Nästa dag -
Jag vaknar sent och suckar när jag fattar att jag redan missat en lektion.
7 nov, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
(håller till ORS ett tag nu :p och pottermore, jag blev just dumpad där  )
7 nov, 2013 20:22
|
|
Borttagen
|
7 nov, 2013 20:24
|
|
Borttagen
|
(och nu håller personen som dumpat mig på att försöka begå självmord... wow)
7 nov, 2013 20:27
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 00:54
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 00:55
|
|
Borttagen
|
Kan vi rolla här nu när Frida och Sofia 'sover'?
8 nov, 2013 00:56
|
|
Borttagen
|
japp,
Jag vaknar av att Maxwell spelar trombon vid mitt öra.
"OKEJ, jag fattar. God morgon på er."
Jag tar på mig rena kläder och går ner till Stora Salen.
8 nov, 2013 01:03
|
Du får inte svara på den här tråden.