ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Men det blir tufft för oss också" sa jag och log.
25 dec, 2013 14:55 |
|
TildeW
Elev |
"Nej, Kurt har valt en bra låt men Broadway vinner väll!" Sa jag.
(Efter festen kan vi väll hoppa till måndag för att dom ska sjunga då)
25 dec, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
(Okej ^^)
"Oj, juste! Jag måste ju fråga Rachel vad vi ska sjunga!" sa jag. Jag tänkte rimnga henne efter festen. "Vad ska ni sjunga?" Frågade jag Ash och Kurt. 25 dec, 2013 15:04 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 15:05 |
|
Borttagen
|
"Det blir säkert jättebra!" sa jag
25 dec, 2013 15:07 |
|
TildeW
Elev |
"Vi kanske borde gå!" Sa jag.
"Ja, jag gör vi!" Sa Kurt och tog min hand och gick. "Vad var det jag sa!" Viskade jag till Luke.
25 dec, 2013 15:09 |
|
Borttagen
|
"Mm han får akta sig" skämtade jag och tog Ashleys andra hand.
25 dec, 2013 15:13 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
"J-ja" sa Kurt.
25 dec, 2013 15:42 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen