Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag kysste honom på munnen.
27 sep, 2013 15:38
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade kyssen och la armarna om hennes midja.
27 sep, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 15:42
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 15:43
|
|
Borttagen
|
"Nej... Inget... Vill du följa med hem och hälsa på mina "föräldrar"?"
27 sep, 2013 15:44
|
|
Borttagen
|
"Är dom... Vampyrer?"
Frågade jag.
27 sep, 2013 15:46
|
|
Borttagen
|
"Ja." Jag log igen.
"Dom är förstås inte mina riktiga föräldrar men vi står varandra mycket nära och dom har alltid stöttat mig."
27 sep, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
"Visst vi kan gå dit"
Sa jag och la en arm om hennes axlar.
27 sep, 2013 15:51
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
Jag insåg nu att jag aldrig skulle aldrig skulle ha klarat att vara tilsammans med någon mänsklig.
27 sep, 2013 16:00
|
Du får inte svara på den här tråden.