(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Men hej,sa jag förvånat när Abby kom bakom mig. Är du här?
3 sep, 2013 23:03 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 23:04 |
|
Borttagen
|
"Vad vill du?,sa jag charmigt
3 sep, 2013 23:06 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 23:07 |
|
Borttagen
|
"Jag tänkte dra till mitt rum,vill fröken följa med,sa jag och tittade på henne med en kåt blick
3 sep, 2013 23:09 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 23:11 |
|
Borttagen
|
Jag gick bort mot slytherins elevhem med Abbys hand i min. Jag sa lösenordet och dörren öppnades,Jag gick upp för en trappa och kom fram till mitt rum, jag drog med Abby in,sedan låste jag dörren.
3 sep, 2013 23:13 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 23:15 |
|
Borttagen
|
Jag sa inte ett ord,jag gick fram till Abby och knäppte upp hennes balklänning
3 sep, 2013 23:16 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 23:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen