(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hela min kropp skakade, och jag hörde inte hur musiken stängdes av, hur folk hoppade ner från taken för att gå till lektionerna, märkte inte hur Zeb rusade in i rummet och kramade om mig när han förstod vad som hänt. Det enda jag visste var att jag grät, och skakade.
1 sep, 2013 15:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag stampade killen i ansiktet, och öppnade fönstret. "Han gjorde väl inget mer än det jag såg, va?" Jag satte mig på sängen bredvid Roxanne och la armen om henne.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 15:07 |
|
Borttagen
|
Jag ryckte knappt märkbart på axlarna och snyftade.
1 sep, 2013 15:09 |
|
Queen Boo
Elev |
"Roxanne, vi går ut. Zeb, ta hand om honom" sa jag och reste mig upp. Zeb lyfte upp honom och öppnade fönstret helt. Jag suckade och nickade. Sedan räckte jsg fram handen mot Roxanne för att hjälpa henne upp.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
Jag tog Selenas hand och reste mig på skakiga ben.
- Om en timme eller två kommer jag vara rasande, så det är bäst att jag tar mina bilnycklar, sa jag svagt och tog min väska med mobil och bilnycklar. I korridorerna var det tomt och jag undrade vart vi skulle gå. Jag fick syn på Christian. 1 sep, 2013 15:15 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja, vi ska nog åka någonstans. Hej, Christian" Jag försökte le.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
Christian såg oroligt på mig och jag hatade det.
- Jag vill åka nu! snyftade jag surt. James kom gående 1 sep, 2013 15:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittade förvånat på James när han gick fram till oss. Han verkade inte lägga märke till att Roxanne grät.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 15:30 |
|
Borttagen
|
James gick förbi oss med arga steg, och försvann sedan in på ett rum.
- Vad var det med honom? frågade Christian 1 sep, 2013 15:31 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vet inte. Är det okej om jag kollar?'' sa jag förvånat.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 15:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen