STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
Jag gick ut och handlade lite
22 aug, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
( Jag lämnade ju sjukhuset när jag hade pratat klart med läkaren )
22 aug, 2013 16:08
|
|
Borttagen
|
(ok, men du får ju jag rolla med mig själv?!)
22 aug, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
(det är tråkigt att vara två karaktärer som pratar med varandra, eller hur!)
22 aug, 2013 16:15
|
|
Borttagen
|
( Absolut inte, kör bara )
22 aug, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
''PET!!!'' skrek jag igen med röda ögon och blod rinnande ur munnen
22 aug, 2013 16:32
|
|
Borttagen
|
Läkaren var inne och såg allt som hände med Shu
22 aug, 2013 16:40
|
|
Borttagen
|
jag sprang iväg från sjukhuset, med blod rinnande ur munnen och röda ögon till pet och kysste honom
22 aug, 2013 16:42
|
Du får inte svara på den här tråden.