Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Länge sen jag drömde detta, men omg det är bland det roligaste jag drömt.
Jag drömde att jag typ spelade ett spel, där jag var Harry Potter och var jagad av Voldemort. Och jag var själv i det där spelet, så det var... verkligt. Jag sprang och sprang och Voldemort försökte döda mig. Till slut lyckades han och framför mina ögon kom det fram "game over". ![]()
11 aug, 2011 20:19 |
|
Borttagen
|
Omigosh! Vad läskiga drömmar ni har.
Själv drömde jag häromdagen att det sved i min haka, och det var ett litet sår. Jag kliade som fasen där, och tillslut så kom det ut en massa svarta och vita spindlar(!!!!!!) USCH SÄGER JAG BARA! 11 aug, 2011 22:26 |
|
kinshaw
Elev |
11 aug, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: ^ nasty!! Som tusan! D; 11 aug, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Omigosh! Vad läskiga drömmar ni har. Själv drömde jag häromdagen att det sved i min haka, och det var ett litet sår. Jag kliade som fasen där, och tillslut så kom det ut en massa svarta och vita spindlar(!!!!!!) USCH SÄGER JAG BARA! skojar inte, jag hade spytt! 11 aug, 2011 22:35 |
|
Pau
Elev |
drömde nått om the simpsons
Don't get confused between my personality and my attitude. My personality is who I am, my attitude depends on who you are. 11 aug, 2011 22:36 |
|
Borttagen
|
fannyy - Inte bra inte bra :o
11 aug, 2011 22:37 |
|
MissMolly
Elev |
jag drömde om att jag ringde johan(får jag lov att göra oxå)
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 12 aug, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag bodde på ett slags barnhem som även var en skola med en massa karaktärer från Harry Potter (bl.a Draco och Hermione som var kära O_o)
Det var helt out of space! :''oo men asspännande ska ni veta, för vi bröt mot en massa regler och hade fett kul. Hahahaha, typ roligare än mitt riktiga liv - sob sob - 12 aug, 2011 21:29 |
|
MissMolly
Elev |
Skrivet av Borttagen: hah helt skumt jueh Jag drömde att jag bodde på ett slags barnhem som även var en skola med en massa karaktärer från Harry Potter (bl.a Draco och Hermione som var kära O_o) Det var helt out of space! :''oo men asspännande ska ni veta, för vi bröt mot en massa regler och hade fett kul. Hahahaha, typ roligare än mitt riktiga liv - sob sob - http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 12 aug, 2011 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen