Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Ehh, " sa jag och rodnade
8 aug, 2013 00:15 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Luke drog sig ur och satte sig på golvet med huvudet mot Liljas sköte. Han särade på benen och började slicka.
8 aug, 2013 00:16 |
|
Borttagen
|
" Det gör väl inget " Sa jag
8 aug, 2013 00:16 |
|
Borttagen
|
Är du säker?" Sa jag oroligt
8 aug, 2013 00:16 |
|
Borttagen
|
" Ja " Sa jag och log
( Måste sluta.. Skriver mer imorgon, god natt ) 8 aug, 2013 00:17 |
|
Borttagen
|
"åh.jag stönade högt och lade mig ner.
Plötsligt knackade det på dörren. "hallå?!,sa Snape. är det nån därinne. Jag flög upp från soffan och drog på mig min svarta klänning 8 aug, 2013 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ( samma här Godnatt ( uggla när dur vaken)" Ja " Sa jag och log ( Måste sluta.. Skriver mer imorgon, god natt ) 8 aug, 2013 00:19 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 00:20 |
|
Borttagen
|
Snape kom in i rummet han såg sig om i rummet.
"vad är det här!?, skrek han för sig själv och tog upp mina stringtrosor från golvet. Ånej! tänkte jag,jag hade glömt dem 8 aug, 2013 00:22 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 00:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen