PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade då hon inte vågade prata riktigt. Hon gick vidare till ett träd så snabbt hon kunde och så lågt hon kunde, om de höll på så här ett tag skulle inte huset synas snart. Hon tog sig vidare till ett till träd.
19 jun, 2013 12:24 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin fortsätter att hålla sig bakom allting han går förbi och det tycks fungera riktigt bra faktiskt. Vilket är underbart eftersom Benjamin inte har någon större lust att bli såld till någon och inte ens veta till vad han kommer användas. Dessutom slipper Mia sitta fast därinne också..
. .
19 jun, 2013 13:09 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Vilken äcklig och hemsk man..." mumlade Mia om Sam till Benjamin. "Jag tror han lyckades kyssa mig precis innan jag tuppade av...." hon lät äcklad och ryste till och fortsatte ta sig framåt.
De var inne i skogen nu en bit och huset syntes fortfarande lite.
19 jun, 2013 13:11 |
|
AlexZz
Elev |
"Synd och skam att vi inte kan hämnas riktigt." Säger Benjamin och är faktiskt dödligt seriös. Ärligt talat hade han gärna försökt, men efter sitt senaste försök till att få ned mannen så är det inget han gör utan en plan. Benjamin fortsätter framåt.
. .
19 jun, 2013 16:34 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag tror vi nog ska låta bli det...i alla fall om vi inte vill bli fångade igen" sa Mia. Hon hade bra lust att ge mannen en läxa också, även om hon inte riktigt visste hur hon skulle göra det.
Hon fortsatte också, långt borta vid huset hörde hon en bil som kom och Sam som svor riktigt, riktigt högt.
19 jun, 2013 16:36 |
|
AlexZz
Elev |
"Låter smart." Säger Benjamin och kan inte låta bli att tystna och stelna när han hör Sam och snart även ett högljutt samtal. Benjamin fortsätter kvickt att ta sig bort.
. .
19 jun, 2013 16:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia började springa igen, inte ens chans att Sam kunde se de nu. "Vi behöver ta oss till närmaste hus eller tillbaka till staden" sa Mia. De kanske skulle bli infångade, men det var det värt om de inte blev sålda till några skumma typer.
(Kom på precis igen att Benjamin vet att de ska gifta sig xD)
19 jun, 2013 16:46 |
|
AlexZz
Elev |
(Oh... Yah.. He does. Han har glömt det för stunden på grund av händelserna. Men han borde väl berätta? Or something... XD)
"Det må vara riskabelt men jag litar mer på staden just nu." Säger Benjamin ärligt och det behöver han inte ens ljuga om att det är det bästa alternativet enligt Benjamin. . .
19 jun, 2013 17:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
(Ja det borde han nog.... xD)
"Jag också....vi behöver anmäla honom till polisen och sen sticka tillbaka till skogen innan de fattar vilka vi är". Hon ville inte gifta sig även om hon inte visste vem det var än. "Skulle vara lite intressant att se om jag kanske kan snoka runt och höra vem jag skulle gifta mig med.....".
19 jun, 2013 18:11 |
|
AlexZz
Elev |
"Hur gärna vill du det?" Frågar Benjamin spakt men hastigt och hoppas på att det inte låter för awkward för att han ska kunna fortsätta. "För... Jag vet." Fortsätter han och inser hur illa till han måste ligga till nu.
. .
19 jun, 2013 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen