Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zmaragd
Elev |
Pansy Parkinson eller Hermione. Pansy bara för att få vara med Draco/Tom och Hermione för att det skulle vara roligt att spela henne. Hon är nog den jag är mest lik i Harry Potter, både utseende och personlighetsmäsigt :3
![]()
25 aug, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Hermione eller Ginny
För att min personlighet är som en blandnig mellan Hermione och Ginnys. Men helst skullle jag nog villja spela Hermione, det verkar vara väldigt roligt och så är hon min absoluta favorit karaktär 25 aug, 2012 18:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 4 kl. 10:19
|
|
Lily Potter
Elev |
Jag skulle vilja spela Hermione... verkar kul att vara överdrivet smart hihi :3
~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 25 aug, 2012 19:24 |
|
lumos1
Elev |
25 aug, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Hermione
26 aug, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Hermione
27 aug, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Draco ftw
28 aug, 2012 15:10 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Vet int! Ja liknar ingen
Imagination and dreaming is my life 28 aug, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Luna eller Tonks
28 aug, 2012 18:07 |
|
Pryda
Elev |
Är mest lik Draco så skulle nog bli honom.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 28 aug, 2012 18:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen