Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twilight [Privat]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

1 2 3 ... 32 33 34 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


''Nej, det var inget, jag lovar''

jag är jättecoolig älska mig plz

24 feb, 2013 17:14

Borttagen

Avatar


Jag kysser honom igen

24 feb, 2013 17:35

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag kysser Bella tillbaka och blundar. ''Jag förstår inte att jag inte ville det här'' mimlar jag.

jag är jättecoolig älska mig plz

24 feb, 2013 17:36

Borttagen

Avatar


"Vad menar du...gillar du detta"

24 feb, 2013 17:43

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jaa''

jag är jättecoolig älska mig plz

24 feb, 2013 20:53

Borttagen

Avatar


Jag kysser honom mer och mer romantikt

25 feb, 2013 06:05

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar Bella i ögonen. ''Bella, jag har väntat i hundra år på dig''

jag är jättecoolig älska mig plz

25 feb, 2013 16:26

Borttagen

Avatar


"I hundra år?! Vrf just mig"

25 feb, 2013 16:50

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jag vet inte... för att du är du''

jag är jättecoolig älska mig plz

25 feb, 2013 16:51

Borttagen

Avatar


"Visste du att jag skulle flytta hit eller"

25 feb, 2013 17:46

1 2 3 ... 32 33 34 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

Du får inte svara på den här tråden.