Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Nej, det var inget, jag lovar''
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom igen
24 feb, 2013 17:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kysser Bella tillbaka och blundar. ''Jag förstår inte att jag inte ville det här'' mimlar jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
"Vad menar du...gillar du detta"
24 feb, 2013 17:43 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jaa''
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom mer och mer romantikt
25 feb, 2013 06:05 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar Bella i ögonen. ''Bella, jag har väntat i hundra år på dig''
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
"I hundra år?! Vrf just mig"
25 feb, 2013 16:50 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag vet inte... för att du är du''
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
"Visste du att jag skulle flytta hit eller"
25 feb, 2013 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen