Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
3 jan, 2013 13:38 |
|
Queen Boo
Elev |
-Men kom på nåt! hörs plötsligt en svag röst
jag är jättecoolig älska mig plz 3 jan, 2013 17:39 |
|
ginny 23
Elev |
4 jan, 2013 20:23 |
|
Queen Boo
Elev |
Eragon, som hade öppnat ögonen, tittade på Aryana.
-Ja, kom på nåt! jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2013 19:35 |
|
ginny 23
Elev |
Saphira anslöt sig till gruppen och Eragon hoppade över till henne.En pil kom vinande genom luften och träffade Dimond i vingen och han störtade. Jag hamnade med ett av benen under draken. Morzan
sprang fram och stack svärdet i drakens bröst. Min andra drake gnydde oroligt. - Du får heta Rubin nu. Jag tog fram min dolk ock högg.
6 jan, 2013 14:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Sayn landade snabbt och jag hoppade av. Murtagh stod strax bredvid mig med svärdet i handen.
Jag rusade fram mot morzan samtidigt som Murtagh men Morzan högg mig snabbt i arman, han var skickligare att slåss än Murtagh, som jag brukade träna med jag är jättecoolig älska mig plz 6 jan, 2013 19:59 |
|
ginny 23
Elev |
Kniven missade precis.Den hamnade i sidan. Jag kände det inte. Morzan kastade sig över mig och jag sparkade honom med mitt ena ben som inte låg under draken.
8 jan, 2013 09:04
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-12 kl. 18:49
|
|
Queen Boo
Elev |
Jag snubblade bakåt och stönade. Sayn grep tag i mig med ena tassen och flög upp.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 jan, 2013 13:01 |
|
ginny 23
Elev |
9 jan, 2013 16:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Han flög en bit bort men jag väste
-Lägg av Sayn, så illa är det inte! jag är jättecoolig älska mig plz 9 jan, 2013 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen