Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
snart om du kommenterar
1 mar, 2011 19:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
vad?
1 mar, 2011 19:23 |
|
Tom Gus Mervolo Dolder
Elev |
mera.......
om du vill ha komentarer så tycker jag u skriver mycket bra och att du skulle försöka ha med mer person baskrivningar,typ inte bara hur någon ser ut utan också hur dom verkar,typ om någon ser ut att vara på väg att kräkas eller nåt.och om man är den personen kan du beskriva mer lukter och ljud. Slytherin is in mi hearte 1 mar, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
jag har gjort det da
1 mar, 2011 19:51 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
har gjort vad?
2 mar, 2011 16:35 |
|
Tom Gus Mervolo Dolder
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har gjort det da ok,men du ville ju ha komentarer.och det saknas ofta sådant jag skrev om... Slytherin is in mi hearte 2 mar, 2011 16:54 |
|
jan
Elev |
Det är lite jobbigt att du byter användare stup i kvarten
HP-AREN Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
2 mar, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
ähh vem är du?
2 mar, 2011 20:02 |
|
Pixie
Elev |
3 mar, 2011 18:23 |
|
jan
Elev |
3 mar, 2011 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen