Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"det är svårt...jag vill vara där min älskling är"
19 okt, 2012 14:04 |
|
mums
Elev |
19 okt, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
"vadå sen"
19 okt, 2012 14:07 |
|
mums
Elev |
19 okt, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
"ja..men vad är det med killarna.
Jag ser hur Edward kommer mot mig 19 okt, 2012 14:12 |
|
mums
Elev |
19 okt, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
"Edward vad är det Alice inte får säga"
19 okt, 2012 17:55 |
|
mums
Elev |
19 okt, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
"men Vrf.."
(vad är det de inte får säga) 20 okt, 2012 07:58 |
|
mums
Elev |
(Att Jacob är varulv och att det är ett bråk mellan varulvar och vampyrer.)
"Du behöver inte bry dig." ![]()
20 okt, 2012 09:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen