NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idétorka.
Gud, jag kan ju inte få det så här tidigt 3 nov, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu åhh låter fint! Men jag är på havet tills januari så det blir nog lite svårt Attans också! Jag tänker att du bor i Kalmar nu ju fast det gör jag ju 3 nov, 2012 18:04 |
|
tigi
Elev |
3 nov, 2012 18:22 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Jag är så omotiverad idag!! Har bara skrivit 200 ord
3 nov, 2012 18:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Jag är så omotiverad idag!! Har bara skrivit 200 ord SKRIIIV mer så får du smaka min kladdkaka 8D den blev perfekt idag. without something there is no nothing 3 nov, 2012 18:26 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Jag är så omotiverad idag!! Har bara skrivit 200 ord SKRIIIV mer så får du smaka min kladdkaka 8D den blev perfekt idag. Nomnomnomnom
3 nov, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
DET GÅR DÅLIGT! D:
Har bara skrivit 500 ord EDIT: Idag, alltså 3 nov, 2012 18:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 3 kl. 18:37
|
|
Borttagen
|
har 1000 ord kvar för idag... pust... känns som värsta maratonloppet
3 nov, 2012 18:36 |
|
Tvilling
Elev |
Har bara skrivit 300 ord idag :O Dock har jag inte haft så mycket tid att skriva ännu och får väl skriva lite mer ikväll
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 nov, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen