Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

NaNoWriMo 2012!

Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!

1 2 3 ... 32 33 34 ... 74 75 76
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Idétorka.
Gud, jag kan ju inte få det så här tidigt Jag har skrivit ca. 9000 ord, men ändå! D:

3 nov, 2012 18:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nessilini, är det fler kalmarbor än du och jag som är med i NaNo tror du? För isåfall borde man kanske fixa en sådan träff, där vi kan hjälpa varandra och spåna lite. Jag vet en till HP-nörd som är med men som inte givit sig till känna i tråden ännu


åhh låter fint!
Men jag är på havet tills januari så det blir nog lite svårt


Attans också! Jag tänker att du bor i Kalmar nu ju


fast det gör jag ju Har bara praktik nu

3 nov, 2012 18:04

tigi
Elev

Avatar


Wiiie nu fick jag ladda upp wordcount, 12246 ord!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F3f282e97fdad645b76a0008477db4d21%2Ftumblr_nnn5pruQns1qaf8seo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F6f7f2eea769a2f23416ab39e055c9951%2Ftumblr_n12vrmvWBY1rxyuiqo5_250.gif

3 nov, 2012 18:22

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av tigi:
Wiiie nu fick jag ladda upp wordcount, 12246 ord!


Mycket

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

3 nov, 2012 18:23

Borttagen

Avatar


Jag är så omotiverad idag!! Har bara skrivit 200 ord

3 nov, 2012 18:25

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är så omotiverad idag!! Har bara skrivit 200 ord


SKRIIIV mer så får du smaka min kladdkaka 8D den blev perfekt idag.

without something there is no nothing

3 nov, 2012 18:26

tigi
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Borttagen:
Jag är så omotiverad idag!! Har bara skrivit 200 ord


SKRIIIV mer så får du smaka min kladdkaka 8D den blev perfekt idag.


Nomnomnomnom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F3f282e97fdad645b76a0008477db4d21%2Ftumblr_nnn5pruQns1qaf8seo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F6f7f2eea769a2f23416ab39e055c9951%2Ftumblr_n12vrmvWBY1rxyuiqo5_250.gif

3 nov, 2012 18:28

Borttagen

Avatar


DET GÅR DÅLIGT! D:

Har bara skrivit 500 ord

EDIT: Idag, alltså

3 nov, 2012 18:28

Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 3 kl. 18:37
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


har 1000 ord kvar för idag... pust... känns som värsta maratonloppet

3 nov, 2012 18:36

Tvilling
Elev

Avatar


Har bara skrivit 300 ord idag :O Dock har jag inte haft så mycket tid att skriva ännu och får väl skriva lite mer ikväll

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

3 nov, 2012 18:37

1 2 3 ... 32 33 34 ... 74 75 76

Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!

Du får inte svara på den här tråden.