I will never forget you[SV]
Forum > Fanfiction > I will never forget you[SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av HannaPanna: NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJMANKANINTESKRIBVASÅHÄRBRAOCHDUFÅRINTEAVSLUTADENHÄRÄVENOMDUMÅSTEFÖROMGDETHÄRÄRSÅBRAAICANTEVENNOSLUTAAAAA♥ guuuuud seriöst vad fint du skriveeeeeer gmn ♥ åh jag är jätteledsen att den är slut, men... det måste ju alltid finnas ett slut... åhhhhh det har varit så himla awesome att följa den här ff:n och jag hittar inga ord som kan beskriva hur fantastisk du och den här ff:n ääääär ♥ jag avgudar dig Izabel. Det skulle inte förvåna mig om du en dag är en lika stor författare som Joanne ;3 ♥ hannnna! ♥ omg hanna, damn mina tummar är slut alltdså a! ♥ hahhah, izabeeeeel ♥
24 nov, 2012 20:24 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 25 nov, 2012 17:49 |
|
MissFniss
Elev |
Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Du skriver så himla bra och jag vill inte att den ska vara slut. Du skriver i alla fall så himla fint och bra. Om du skulle vilja så skulle du kunna bli en författare, lika känd som J.K när du blir stor. ♥
26 nov, 2012 19:26 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Du skriver så himla bra och jag vill inte att den ska vara slut. Du skriver i alla fall så himla fint och bra. Om du skulle vilja så skulle du kunna bli en författare, lika känd som J.K när du blir stor. ♥ alltså Gud fina underbara du ♥
26 nov, 2012 19:30 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Du skriver så himla bra och jag vill inte att den ska vara slut. Du skriver i alla fall så himla fint och bra. Om du skulle vilja så skulle du kunna bli en författare, lika känd som J.K när du blir stor. ♥ alltså Gud fina underbara du ♥ Jag säger bara sanningen ♥ :'
26 nov, 2012 20:15 |
|
jona10
Elev |
njaa bra
7 dec, 2012 07:38 |
|
luna lovegod
Elev |
.... 12 dec, 2012 22:48 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
awsome
Elev 13 dec, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Streckläste den nyss! Den borde vinna ngt slags pris!
4 feb, 2013 11:10 |
|
DarkBells
Elev |
4 feb, 2013 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen