Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
PIANO.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
16 aug, 2012 14:38 |
|
Disenchanted
Elev |
16 aug, 2012 15:41 |
|
Tonks_xD
Elev |
16 aug, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Gitarr - eftersom det låter bättre och jag spelar det!
16 aug, 2012 15:45 |
|
Conflate
Elev |
16 aug, 2012 15:56 |
|
Elin Lovegood
Elev |
16 aug, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
GITARR!
16 aug, 2012 17:12 |
|
Dream
Elev |
16 augusti: jadu, jag kan spela piano okej, men inte gitarr... Gitarr är liksom mer användbart enligt mig, och... liksom väldigt bra att kunna. Men piano gillar jag ju eftersom jag spelar (eller ja, spelade, spelar ibland) det. Så, nej, det blir för svårt, oavgjort.
I LOVE THEM EQUALLY! ♥
16 aug, 2012 18:17 |
|
EmahS
Elev |
Hmm. Jäkligt svårt val.
Men om jag tänker på om jag ska välja bort ett instrument. Så blir de flesta av mina favoritlåtar förstörda om gitarr försvinner. Så. jag säger Gitarr ♥
16 aug, 2012 18:37 |
|
LittleButterfly
Elev |
16 aug, 2012 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen