JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
Jag. Vill. Så. Gärna. Komma.
Men jag har ingen att gå med eller någonstans att bo. Åh.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
16 aug, 2012 13:35 |
|
Lisen563
Elev |
Jag kommer, jag kommer ha Ravenclaw- skol-ungiform
16 aug, 2012 13:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: JA VI KAN TRÄFFAS DÅ ♥JAG KOMMER KUNNA KOMMA, WHOHO!!! Ska boka biljetter ikväll till pass 4! Men eftersom det är lite för sent att vara ute själv så har jag tvingat med pappa! Edit: Bokade nu istället! 16 aug, 2012 14:14 |
|
kinshaw
Elev |
16 aug, 2012 14:29 |
|
JosefinFini
Elev |
16 aug, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
JAG MED ♥
16 aug, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Jag kommer på pass 3. Det ska bli sååå kul!!!!
16 aug, 2012 16:50 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: JA VI KAN TRÄFFAS DÅ ♥ JAG KOMMER KUNNA KOMMA, WHOHO!!! Ska boka biljetter ikväll till pass 4! Men eftersom det är lite för sent att vara ute själv så har jag tvingat med pappa! Edit: Bokade nu istället! Jaa!
16 aug, 2012 17:13 |
|
Soda
Elev |
Kan vi inte bara ha skyltar på ryggen med våra användar namn?? Kommer aldrig att hitta nån annars xD
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 17:35 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Soda: Kan vi inte bara ha skyltar på ryggen med våra användar namn?? Kommer aldrig att hitta nån annars xD Det har vi redan bestämt om du tittar på första sidan ^^
16 aug, 2012 17:36 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen