Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
^Den är bra
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jul, 2012 18:12 |
|
lolloiiise
Elev |
Väldigt svårt att välja, men de jag kan komma på nu är bland annat ifrån feman där Hermione, Ron och Harry pratar om Harry och Chos kyss, väldigt rolig. Även i tvåan när Hermione kommer in i stora salen (tror det är det?) och alla blir så glada då. Det är väldigt gulligt! ^^
I sjuan då Hermione blir toterad och Ron och Harry kommer upp till hennes räddning. När Ron, Harry och Hermione möts i ettan på tåget, kan hela scenen utantill xD Den där Ron har tagit kärleksdryck är också väldigt rolig och i femman i slutet när Ron, Harry, Hermione, Neville, Luna och Ginny går påväg mot Hogwartsexpressen och de pratar om vänner eller något typ, m.m Det var några i alla fall xD What doesn't kill you makes you stronger 1 jul, 2012 18:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 2 kl. 00:09
|
|
Majis
Elev |
Skrivet av lolloiiise: Väldigt svårt att välja, men de jag kan komma på nu är bland annat ifrån fyran där Hermione, Ron och Harry pratar om Harry och Chos kyss, väldigt rolig. Även i tvåan när Hermione kommer in i stora salen (tror det är det?) och alla blir så glada då. Det är väldigt gulligt! ^^ I sjuan då Hermione blir toterad och Ron och Harry kommer upp till hennes räddning. När Ron, Harry och Hermione möts i ettan på tåget, kan hela scenen utantill xD Den där Ron har tagit kärleksdryck är också väldigt rolig och i femman i slutet när Ron, Harry, Hermione, Neville, Luna och Ginny går påväg mot Hogwartsexpressen och de pratar om vänner eller något typ, m.m Det var några i alla fall xD Visst finns det många!? Omöjligt att välja EN!? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 jul, 2012 18:28 |
|
lolloiiise
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Väldigt svårt att välja, men de jag kan komma på nu är bland annat ifrån fyran där Hermione, Ron och Harry pratar om Harry och Chos kyss, väldigt rolig. Även i tvåan när Hermione kommer in i stora salen (tror det är det?) och alla blir så glada då. Det är väldigt gulligt! ^^ I sjuan då Hermione blir toterad och Ron och Harry kommer upp till hennes räddning. När Ron, Harry och Hermione möts i ettan på tåget, kan hela scenen utantill xD Den där Ron har tagit kärleksdryck är också väldigt rolig och i femman i slutet när Ron, Harry, Hermione, Neville, Luna och Ginny går påväg mot Hogwartsexpressen och de pratar om vänner eller något typ, m.m Det var några i alla fall xD Visst finns det många!? Omöjligt att välja EN!? xD Haha ja! En aning! xD Nu när jag väl börja tänka på det kom jag bara på fler och fler, och sen kom jag på att jag inte kunde skriva alla skulle säkert bli mer än ett A4 ark då XD What doesn't kill you makes you stronger 1 jul, 2012 18:31 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av lolloiiise: Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Väldigt svårt att välja, men de jag kan komma på nu är bland annat ifrån fyran där Hermione, Ron och Harry pratar om Harry och Chos kyss, väldigt rolig. Även i tvåan när Hermione kommer in i stora salen (tror det är det?) och alla blir så glada då. Det är väldigt gulligt! ^^ I sjuan då Hermione blir toterad och Ron och Harry kommer upp till hennes räddning. När Ron, Harry och Hermione möts i ettan på tåget, kan hela scenen utantill xD Den där Ron har tagit kärleksdryck är också väldigt rolig och i femman i slutet när Ron, Harry, Hermione, Neville, Luna och Ginny går påväg mot Hogwartsexpressen och de pratar om vänner eller något typ, m.m Det var några i alla fall xD Visst finns det många!? Omöjligt att välja EN!? xD Haha ja! En aning! xD Nu när jag väl börja tänka på det kom jag bara på fler och fler, och sen kom jag på att jag inte kunde skriva alla skulle säkert bli mer än ett A4 ark då XD Ja, typ en hel bok eller nåt? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 jul, 2012 18:32 |
|
lolloiiise
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Skrivet av Majis: Skrivet av lolloiiise: Väldigt svårt att välja, men de jag kan komma på nu är bland annat ifrån fyran där Hermione, Ron och Harry pratar om Harry och Chos kyss, väldigt rolig. Även i tvåan när Hermione kommer in i stora salen (tror det är det?) och alla blir så glada då. Det är väldigt gulligt! ^^ I sjuan då Hermione blir toterad och Ron och Harry kommer upp till hennes räddning. När Ron, Harry och Hermione möts i ettan på tåget, kan hela scenen utantill xD Den där Ron har tagit kärleksdryck är också väldigt rolig och i femman i slutet när Ron, Harry, Hermione, Neville, Luna och Ginny går påväg mot Hogwartsexpressen och de pratar om vänner eller något typ, m.m Det var några i alla fall xD Visst finns det många!? Omöjligt att välja EN!? xD Haha ja! En aning! xD Nu när jag väl börja tänka på det kom jag bara på fler och fler, och sen kom jag på att jag inte kunde skriva alla skulle säkert bli mer än ett A4 ark då XD Ja, typ en hel bok eller nåt? Haha japp typ (; What doesn't kill you makes you stronger 1 jul, 2012 18:35 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av lolloiiise: Det är i femman dem Harry kysser Cho.Väldigt svårt att välja, men de jag kan komma på nu är bland annat ifrån fyran där Hermione, Ron och Harry pratar om Harry och Chos kyss, väldigt rolig. Även i tvåan när Hermione kommer in i stora salen (tror det är det?) och alla blir så glada då. Det är väldigt gulligt! ^^ I sjuan då Hermione blir toterad och Ron och Harry kommer upp till hennes räddning. När Ron, Harry och Hermione möts i ettan på tåget, kan hela scenen utantill xD Den där Ron har tagit kärleksdryck är också väldigt rolig och i femman i slutet när Ron, Harry, Hermione, Neville, Luna och Ginny går påväg mot Hogwartsexpressen och de pratar om vänner eller något typ, m.m Det var några i alla fall xD
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
1 jul, 2012 22:02 |
|
Evreka
Elev |
Vilket/vilka ämnen skulle du välja i år 3?
2: Talmagi 4: Forntida runskrift Givet att jag vet vem som har hand om 1, annars 1 också. Skrivet av 95mas: Astronomi är ju obligatoriskt från årskurs 1-5.Finns inte astronomi i tredje årskursen för då väljer jag det. Annars 4 och 1. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 2 jul, 2012 00:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 2 kl. 00:10
|
|
lolloiiise
Elev |
Skrivet av 95mas: Skrivet av lolloiiise: Det är i femman dem Harry kysser Cho. Väldigt svårt att välja, men de jag kan komma på nu är bland annat ifrån fyran där Hermione, Ron och Harry pratar om Harry och Chos kyss, väldigt rolig. Även i tvåan när Hermione kommer in i stora salen (tror det är det?) och alla blir så glada då. Det är väldigt gulligt! ^^ I sjuan då Hermione blir toterad och Ron och Harry kommer upp till hennes räddning. När Ron, Harry och Hermione möts i ettan på tåget, kan hela scenen utantill xD Den där Ron har tagit kärleksdryck är också väldigt rolig och i femman i slutet när Ron, Harry, Hermione, Neville, Luna och Ginny går påväg mot Hogwartsexpressen och de pratar om vänner eller något typ, m.m Det var några i alla fall xD Ojsan ja just det! x) What doesn't kill you makes you stronger 2 jul, 2012 00:09 |
|
Borttagen
|
2.
2 jul, 2012 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen