The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillaska
Elev |
nästa kapitel kanske kommer att komma ut om ca en vecka. förlåt om det är lång tid men jag är bortrest. så hoppas att ni har lite tålamod
13 jun, 2012 17:40 |
|
PotterHunger
Elev |
^ jag har tålamod! Ha det super härligt när du är bortrest!
Läs min profil för info... 13 jun, 2012 17:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Lily Brown:
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag nämndes inte Då är du med i nästa eller nästnästa kapitel.[/quote okajj c; speech! 13 jun, 2012 18:47 |
|
Dream
Elev |
Ha det härliigt och skriv när du har tid!
Jag kan vänta, bara du skriver någon gång, är som sagt väldigt taggad c:
13 jun, 2012 21:39 |
|
lillaska
Elev |
tack
14 jun, 2012 19:11 |
|
Soda
Elev |
14 jun, 2012 19:41 |
|
Nelly1513
Elev |
15 jun, 2012 07:14 |
|
Borttagen
|
Var inte med men suuuuuper duper bra kapitel!!!!!!!!
15 jun, 2012 15:09 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var inte med men suuuuuper duper bra kapitel!!!!!!!! Tack!!! Alla sådana komentarer värmer verkligen i hjärtat!
15 jun, 2012 16:12 |
|
lillaska
Elev |
jag är i båstad hos min mormor och morfar och denna dator som jag sitter vid ibland får man bara vara inne en väldigt kort tid så jag hinner inte sriva kapitlet förran jag kommer hem.
16 jun, 2012 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen