Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
21 aug, 2012 22:09 |
|
scarhead
Lärare |
21 aug, 2012 22:12 |
|
IamAK
Elev |
21 aug, 2012 22:19 |
|
LolFeelings
Elev |
21 aug, 2012 22:28 |
|
IamAK
Elev |
21 aug, 2012 22:33 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av mrfufnek: Har fått båda mina föräldrar att börja läsa böckerna, först var de lite skeptiska men det visade sig att de gillade böckerna lika skarpt som jag. Så nu sitter både jag, mina föräldrar och min bror och längtar efter Nyckeln! Jag fick min mamma att läsa både Cirkeln och Eld, och hon tyckte båda var asbra! Ska försöka få min pappa att läsa dem med haha 21 aug, 2012 22:35 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Men ingen mindes något om det med PE, så det kanske kunde bli något liknande. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 aug, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Carneol: Tycker att böckerna är i världsklass och borde uppmärksammas mer. Något av det bästa jag läst! De är redan översatta till flera språk. Hur ska man mer uppmärksamma dem? Cirkeln-trilogin är det största som hänt svensk fantasy på evigheter 22 aug, 2012 00:21 |
|
Carneol
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Carneol: Tycker att böckerna är i världsklass och borde uppmärksammas mer. Något av det bästa jag läst! De är redan översatta till flera språk. Hur ska man mer uppmärksamma dem? Cirkeln-trilogin är det största som hänt svensk fantasy på evigheter Menade mer att den borde säljas mer än vad den gjort! 22 aug, 2012 16:38 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.
22 aug, 2012 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen