Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Cirkeln-trilogin

Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin

1 2 3 ... 32 33 34 ... 106 107 108
Användare Inlägg
IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av Jossan:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Det är rätt ironiskt att varenda författare ska ta död på en karaktär så fort man börjat gilla den, så fort den visar lite mänsklighet och börjar förstår hur man ska bete sig! Men neeeej, då ska den dö!!!! IDAAAAAAA! :'(


precis. wääääääh är ledsen varför varför???

21 aug, 2012 22:09

scarhead
Lärare

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!alltså adfgndken jag började gilla Ida ahaha WHY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

21 aug, 2012 22:12

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Spoiler:
Tryck här för att visa!alltså adfgndken jag började gilla Ida ahaha WHY


Spoiler:
Tryck här för att visa!vi får skriva en massa klagobrev eller melj osv till författarna så blir dom tvugna att återuppliva henne på nåt sätt ehehe xD

21 aug, 2012 22:19

LolFeelings
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Det hade varit riktigt skumt om de återupplivade Ida, hon hade ju faktiskt en begravning, och hon skulle skrämma livet ur alla om hon kom tillbaka. Så nej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

21 aug, 2012 22:28

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Det hade varit riktigt skumt om de återupplivade Ida, hon hade ju faktiskt en begravning, och hon skulle skrämma livet ur alla om hon kom tillbaka. Så nej.


Spoiler:
Tryck här för att visa!jag skojade faktiskt men aa. och även om hon hade begravning var hennes ande där och såg allt.

21 aug, 2012 22:33

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av mrfufnek:
Har fått båda mina föräldrar att börja läsa böckerna, först var de lite skeptiska men det visade sig att de gillade böckerna lika skarpt som jag. Så nu sitter både jag, mina föräldrar och min bror och längtar efter Nyckeln!

Jag fick min mamma att läsa både Cirkeln och Eld, och hon tyckte båda var asbra! Ska försöka få min pappa att läsa dem med haha min bror kommer aldrig läsa dem..

21 aug, 2012 22:35

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Det hade varit riktigt skumt om de återupplivade Ida, hon hade ju faktiskt en begravning, och hon skulle skrämma livet ur alla om hon kom tillbaka. Så nej.

Men ingen mindes något om det med PE, så det kanske kunde bli något liknande.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

21 aug, 2012 22:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Carneol:
Tycker att böckerna är i världsklass och borde uppmärksammas mer. Något av det bästa jag läst!


De är redan översatta till flera språk. Hur ska man mer uppmärksamma dem? Cirkeln-trilogin är det största som hänt svensk fantasy på evigheter

22 aug, 2012 00:21

Carneol
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Carneol:
Tycker att böckerna är i världsklass och borde uppmärksammas mer. Något av det bästa jag läst!


De är redan översatta till flera språk. Hur ska man mer uppmärksamma dem? Cirkeln-trilogin är det största som hänt svensk fantasy på evigheter


Menade mer att den borde säljas mer än vad den gjort!

22 aug, 2012 16:38

LolFeelings
Elev

Avatar


Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

22 aug, 2012 18:47

1 2 3 ... 32 33 34 ... 106 107 108

Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin

Du får inte svara på den här tråden.