Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 32 33 34 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Den måste dock finslipas för det(man går inte på nobel middag i halvfult hår och t-shirt om ni förstår), vilket ska göras när kapitel 38 på HPles är klart.

12 aug, 2012 19:00

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling.

Ååå, jag ska kanske dit, ska definitivt rösta på dig!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

12 aug, 2012 20:43

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling.

Ååå, jag ska kanske dit, ska definitivt rösta på dig!

Röstningen ska vara på Mugglis

~MY TUMBLR~

12 aug, 2012 20:44

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling.

Ååå, jag ska kanske dit, ska definitivt rösta på dig!

Röstningen ska vara på Mugglis

Men ändå!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

12 aug, 2012 20:56

Ginny00
Elev

Avatar


Tja, jag klagar inte om ni röstar på mig Eheehe..

12 aug, 2012 21:09

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Tja, jag klagar inte om ni röstar på mig Eheehe..

Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest*

~MY TUMBLR~

12 aug, 2012 21:11

Borttagen

Avatar


Jag tänker defenetivt rösta på dig

12 aug, 2012 21:18

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Ginny00:
Tja, jag klagar inte om ni röstar på mig Eheehe..

Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest*

Me...

12 aug, 2012 21:26

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Ginny00:
Tja, jag klagar inte om ni röstar på mig Eheehe..

Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest*

Me...

Men ESFD liksom! Men TCOL är så awesome... Jag kan inte xD

~MY TUMBLR~

12 aug, 2012 21:27

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Ginny00:
Tja, jag klagar inte om ni röstar på mig Eheehe..

Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest*

Me...

Men ESFD liksom! Men TCOL är så awesome... Jag kan inte xD

Men men men I THOUGHT I COULD TRUST YOU
Haha rösta på vad du vill
(MEN JAG TYCKER ATT DU SKA RÖSTA PÅ MIG OK)

12 aug, 2012 21:30

1 2 3 ... 32 33 34 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.