The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Den måste dock finslipas för det(man går inte på nobel middag i halvfult hår och t-shirt om ni förstår), vilket ska göras när kapitel 38 på HPles är klart.
12 aug, 2012 19:00 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling. Ååå, jag ska kanske dit, ska definitivt rösta på dig! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 aug, 2012 20:43 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Ginny00: Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling. Ååå, jag ska kanske dit, ska definitivt rösta på dig! Röstningen ska vara på Mugglis ~MY TUMBLR~ 12 aug, 2012 20:44 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Ginny00: Gissa vilken fanfiction ni läser som ska vara med i Pottermässans fanfictiontävling. Ååå, jag ska kanske dit, ska definitivt rösta på dig! Röstningen ska vara på Mugglis Men ändå! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 aug, 2012 20:56 |
|
Ginny00
Elev |
Tja, jag klagar inte om ni röstar på mig
12 aug, 2012 21:09 |
|
Victoire Weasly
Elev |
12 aug, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Jag tänker defenetivt rösta på dig
12 aug, 2012 21:18 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest* Me... 12 aug, 2012 21:26 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest* Me... Men ESFD liksom! Men TCOL är så awesome... Jag kan inte xD ~MY TUMBLR~ 12 aug, 2012 21:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest* Me... Men ESFD liksom! Men TCOL är så awesome... Jag kan inte xD Men men men Haha rösta på vad du vill (MEN JAG TYCKER ATT DU SKA RÖSTA PÅ MIG OK) 12 aug, 2012 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen