Starka viljor och olika känslor
Forum > Fanfiction > Starka viljor och olika känslor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dragon_99
Elev |
30 jun, 2012 21:16 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Hur bra som helst!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 1 jul, 2012 13:41 |
|
tjejigadia
Elev |
1 jul, 2012 23:06 |
|
Hermia
Elev |
Hur bra som helst!
Once a MADling, always a MADling 2 jul, 2012 12:54 |
|
96hpevanescence
Elev |
Alltså gud förlåt!!!! Ni får världens kortaste och ett dåligt kapitel efter så lång väntan!
Jag trodde att nu när jag har sommarlov får automatiskt mycket tid, men fel av mig. Blir det bra väder går man ut, utan datorn. Dåligt väder? Då åker vi någonstans! Bra väder igen? Hjälp pappa med stuprännorna! Och sen är jag med i en skrivartävling också (där jag i och för sig säkert kommer åka ut efter den här omgången Men jag ska verkligen försöka bättra mig! Jag lovar, den här gången gör jag verkligen det! Kapitel 21 Peter Peter var på väg tillbaka till Gryffindortornet. Kvällen hade flutit fram utan några särskilda händelser. Förutom det där lilla med att Lily och James kysstes, mitt på dansgolvet. Efter det hade Peter gått därifrån, såg ingen mening med att vara kvar längre… Han kastade en snabb blick på sitt armbandsur. Kvart i tolv. Förhoppningsis skulle ingen vara uppe i tornet vid den här tiden på dygnet. Han kunde knappt tro det… Lily och James. Peter hade vetat att han hade en mycket liten chans, men han hade trott att han hade haft större chans än James. Han kände hur hjärtat värkte och han att kände tårarna började att rinna längs kinderna. Han torkade irriterat bort dem med baksidan av handen. Inte grina nu, inte grina nu… Han intalade sig de orden hela vägen upp till Gryffindortornet. När han gav tjocka damen lösenordet höll tårarna på att rinna över och han skyndade sig upp till sin sovsal. Han stängde igen dörren med en smäll och han lät tårarna rinna. Han slet av sig kläderna, drog på sig pyjamasen och lade sig i sin säng. Peter drog igen förhängena och efter det började han att hulka. Han inte bara hulkade, han vrålade ut sin sorg, brydde sig inte om vem som hörde det. Han bankade frustrerat med knytnävarna mot stenväggen, brydde sig inte att det gjorde ont som fan. Snart lugnade han ner sig och lade sig utmattad ner på sängen. Varför? Varför blev han alltid kär i fel tjejer? Tjejer som inte gillar honom? Varför?
6 jul, 2012 21:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-21 kl. 23:44
|
|
Hermia
Elev |
Awesome
Kan dock inte känna någon medkänsla för Peter Once a MADling, always a MADling 6 jul, 2012 21:56 |
|
AlexZz
Elev |
6 jul, 2012 22:05 |
|
Majis
Elev |
Jättebra!
Men... Varför blir alla kära i Lily? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 jul, 2012 22:08 |
|
Hermia
Elev |
Och jag som inte kan känna medlidande för någon av dem Once a MADling, always a MADling 6 jul, 2012 22:10 |
|
96hpevanescence
Elev |
Tackar så mycket :'( Skrivet av Majis: Jättebra! Men... Varför blir alla kära i Lily? Tackar så mycket Ja du.... Jag tyckte det kunde bli en spännande tvist ( som jag visste skulle bli lätt vem som avgjorde den)
6 jul, 2012 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen