Eurovision Song Contest 2012!
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför gillar ingen Tooji? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 15:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Hur mycket blir det då om man röstar 20 gånger? x'D 3 x 20 = 60 + vanlig sms-kostnad :c så det blir lite dyrt. 72 kr, + vanlig sms-kostnad. Så... 80-85 kr typ
25 maj, 2012 15:09 |
|
Solkatten
Elev |
Då blir det nog att jag bara röstar en gång på mina favoriter ... xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 15:11 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Åå, Tyskland♥ Älskar låten♥
Kom igen nu Sverige!!!! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 25 maj, 2012 15:13 |
|
.Ginny.
Elev |
eftersom att man inte får rösta på Sverige, så ska jag nog rösta på Irland - Jedward ♥
_SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
25 maj, 2012 15:16 |
|
Solkatten
Elev |
Estlands låt suger -.- Hur kunde de komma vidare? Orkar inte lyssna på den en gång till.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 15:16 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Estlands låt suger -.- Hur kunde de komma vidare? Orkar inte lyssna på den en gång till. Den tycker jag är en av de absolut bästa låtarna i år! Han har en fantastisk röst. Det är i stil med Molitva som vann 2007! Helt klart bästa balladen 2012
25 maj, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Varför gillar ingen Tooji? xD han sjunger inte bra. 25 maj, 2012 15:20 |
|
Solkatten
Elev |
Gör han visst. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Gillar inte alls Turkiets låt. Visst musiken är charmig, men han låter som en get när han håller ut tonerna. BRÄÄÄÄÄÄÄK
25 maj, 2012 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen