Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Meeeeeeeeeera Meeeeeeeeeera!
28 jan, 2011 07:29 |
|
jan
Elev |
28 jan, 2011 09:48 |
|
mitchan
Lärare |
läste typ fyra kapitel, läser mer senare!!!
vet inte om nån redan sagt något - det var ju typ 30 sidor sen - men wtf. "Till Molly, Fred och alla som kan ha hört från Hermione....." <- fred är tyvärr inte. vid liv. haha. ![]()
28 jan, 2011 10:31 |
|
jan
Elev |
28 jan, 2011 10:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: läste typ fyra kapitel, läser mer senare!!! vet inte om nån redan sagt något - det var ju typ 30 sidor sen - men wtf. "Till Molly, Fred och alla som kan ha hört från Hermione....." <- fred är tyvärr inte. vid liv. haha. NejDetÄrSant, MenÄndå. 28 jan, 2011 15:16 |
|
jan
Elev |
28 jan, 2011 15:18 |
|
Ron
Elev |
haha oj, jag är väldigt glömsk och flera saker stämmet säkert inte... Men hoppas det funkar ändå
We're all wizards, even Ron. 28 jan, 2011 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron: haha oj, jag är väldigt glömsk och flera saker stämmet säkert inte... Men hoppas det funkar ändå det funkar väldigt bra, bara tänk på det sen.. 28 jan, 2011 15:25 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Ron: ja absà lutt du är bäst !haha oj, jag är väldigt glömsk och flera saker stämmet säkert inte... Men hoppas det funkar ändå Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 jan, 2011 15:26 |
|
hifi
Elev |
29 jan, 2011 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen