Hemligheter kan inte gömmas för alltid
Forum > Fanfiction > Hemligheter kan inte gömmas för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Jaha :O
7 jan, 2012 19:28 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Åh nä, hade mina misstankar om att hon var ynk men jag VILLE ju inte det. Fast...Voldemorts mamma var ju ynk och blev häxa sen Fast hon var ju aldrig en ynk. Hon bara lät bli att visa att hon kunde utöva magi. 7 jan, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
^oKEJ :]
7 jan, 2012 19:42 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 7 jan, 2012 19:55 |
|
Ginny.T
Elev |
supermegaasgrymt!!! längtar tills imorn
btw sorry att jag inte har komenterat på länge, men jag fick aldrig något medelande om att ni hade uppdaterat "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 7 jan, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Längtar tills imorgon :]
7 jan, 2012 23:22 |
|
Lills
Elev |
Hoppas det kommer mer! Jag har varit borta hela veckan så.jag fick läsa igenom massor nu... Men superbra kapitel!
![]()
8 jan, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Kommer det i eftermiddag?
8 jan, 2012 11:14 |
|
AnMel
Elev |
Mystiken tätnar.. Eller lättar; jag kan faktiskt inte avgöra det... XD Iaf, bra skrivet och jag längtar efter mer
Exchange [SV] | The 1D-games 8 jan, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
nu spelar hon en match
8 jan, 2012 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen