En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har läst allt, det var jättebra! Vet att jag är tjej, men jag undrar om jag kan få vara med..?
15 dec, 2011 15:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Tack! Det gör inget att du är tjej. Jag tar in alla, även om kanske inte alla kommer med. Så du är uppskriven.
15 dec, 2011 20:09 |
|
carro78
Elev |
15 dec, 2011 20:10 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av carro78: när skriver du mer?? bara undrar!! Så fort jag har en idé. Det är tyvärr ett ganska sällsynt fenomen, så det kan ta lite tid. 15 dec, 2011 20:12 |
|
Lills
Elev |
19 dec, 2011 17:21 |
|
Borttagen
|
Oj, vad bra! *bevakar*
Och om du skulle behöva nån mer (antar att du inte gör det men ändå 19 dec, 2011 17:25 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Uppskrivna.
Ska försöka göra ett kapitel, men det kan bli väldigt failat... ----------------------------------- Hermione Granger Så hon bestämde sig att göra ett nytt försök att skaffa en ordentlig användare i Gryffindor. Inte långt senare hade hon en ny användare, som hette juliaweasly. Hon var ganska nöjd med den, och tyckte den var värd att jobba på. Nu var det bara att verka som en gammal stabil medlem. Igen. Inte långt bort hade mine börjat sakna mugglis. Det var tomt att inte ha det att komma till på kvällen. Efter en lång dag. Och det dröjde inte länge innan hon hade bestämt sig. Hon ville ha en ny användare. Så snart hade även mine gjort en ny användare. Mugglisvilma. Vad skönt det var att kunna komma tillbaka igen. Komma tillbaka dit, utan alla rykten om hackers, hotbrev och mord surrande runt sig hela tiden. Hon måste bara vara lite försiktig. Hon ville inte beblanda sig med fel människor en gång till. --------------------------------------- Så där, två jättekorta, jättefailade kapitel. Lite trista kanske, men nödvändiga. Jag har blivit så förtjust i just de här karaktärerna, så jag vill inte släppa dem. Det har blivit lite som huvudpersonerna. Elr ngt... Och så vill jag passa på att tacka för ett otroligt spännande (och skumt) tips. Så nästa kapitel kommer bli galet. 28 dec, 2011 16:22 |
|
Bombarda
Elev |
superbra!
Kärlek till alla! 28 dec, 2011 16:24 |
|
mine
Elev |
28 dec, 2011 16:43 |
|
SweetSweet
Elev |
Bra!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 28 dec, 2011 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen