Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
INGET JUST NU MEN JAG SÅG DIG PÅ MCDONALDS IDAG, ELLER DET VAR INTE DU FÖR HON VAR TYP SJU, MEN DET SÅG EXAKT UT SOM DU. FAST SJU.
![]()
18 okt, 2011 20:55 |
|
expelliarmus
Elev |
Skriver fortfarande på min essä som handlar om självmordstankar hos unga människor och inom ungdomslitteratur.
18 okt, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
JAG HAR EN FRÅGA OCH JAG HOPPAS ATT JAG FÅR ETT SVAR.
Vill bara checka en sak. En jon är väl en elektrisk laddad atom eller? 18 okt, 2011 21:01 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 21:04 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA OCH JAG HOPPAS ATT JAG FÅR ETT SVAR. Vill bara checka en sak. En jon är väl en elektrisk laddad atom eller? Nja, en jon är en atom eller en molekyl som har överskott eller underskott av elektrisk laddning. Allt detta vet jag för att jag är sådan NO-nörd... Jaha. 18 okt, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
^^
OKEY TACK ;D 18 okt, 2011 21:06 |
|
GodricH
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA OCH JAG HOPPAS ATT JAG FÅR ETT SVAR. Vill bara checka en sak. En jon är väl en elektrisk laddad atom eller? En jon kan vara både positivt eller negativt laddad dvs, En positivt jon= den har ett överskott av elektroner än den har normalt. En negativ jon = den har ett underskott av elektroner än den har normalt var länge sen jag läste kemi och sånt, så det kan vara lite suddigt 18 okt, 2011 21:06 |
|
Luna 1
Elev |
18 okt, 2011 21:07 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 21:07 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
18 okt, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen