Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp! Det måste nog ha varit mitt Hogwarts emblem i pärlor (Bild finns på föregående sida, men ska nog lägga upp en bättre snart) fast nu håller jag på med en 'anslagstavla' i kartong där det står Hp citat och sånt. Och du? Haha, okej Oh, coolt! Jag ska gå ut någon dag (ja, visst är jag duktig! XD) och leta efter en rätt så tjock pinne som jag sedan ska tälja av barken på (med morfars täljkniv som han faktikt fick av mig 28 feb, 2012 14:47 |
|
mican00
Elev |
28 feb, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Den var jättefin, såg den på din blogg! Jag gjorde en av ett tunt papper för vi hade ingen snöre hemma. Den sitter och stirrar på mig just nu, haha! XD 28 feb, 2012 14:50 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp! Det måste nog ha varit mitt Hogwarts emblem i pärlor (Bild finns på föregående sida, men ska nog lägga upp en bättre snart) fast nu håller jag på med en 'anslagstavla' i kartong där det står Hp citat och sånt. Och du? Haha, okej Oh, coolt! Jag ska gå ut någon dag (ja, visst är jag duktig! XD) och leta efter en rätt så tjock pinne som jag sedan ska tälja av barken på (med morfars täljkniv som han faktikt fick av mig Nice! Tog nyss lite bilder som jag ska ladda upp nu, om du vill se!
28 feb, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp! Det måste nog ha varit mitt Hogwarts emblem i pärlor (Bild finns på föregående sida, men ska nog lägga upp en bättre snart) fast nu håller jag på med en 'anslagstavla' i kartong där det står Hp citat och sånt. Och du? Haha, okej Oh, coolt! Jag ska gå ut någon dag (ja, visst är jag duktig! XD) och leta efter en rätt så tjock pinne som jag sedan ska tälja av barken på (med morfars täljkniv som han faktikt fick av mig Nice! Tog nyss lite bilder som jag ska ladda upp nu, om du vill se! Såklart jag vill! Vad är det för dum fråga? 28 feb, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
blev presis klar med 3 nya trollstavar
28 feb, 2012 15:53 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp! Det måste nog ha varit mitt Hogwarts emblem i pärlor (Bild finns på föregående sida, men ska nog lägga upp en bättre snart) fast nu håller jag på med en 'anslagstavla' i kartong där det står Hp citat och sånt. Och du? Haha, okej Oh, coolt! Jag ska gå ut någon dag (ja, visst är jag duktig! XD) och leta efter en rätt så tjock pinne som jag sedan ska tälja av barken på (med morfars täljkniv som han faktikt fick av mig Nice! Tog nyss lite bilder som jag ska ladda upp nu, om du vill se! Såklart jag vill! Vad är det för dum fråga? Gå in i den här tråden: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=14604&page=75#forum.php?topic=14604 Där har jag lagt upp bilder och skrivit!
28 feb, 2012 15:54 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av Jackie: Vem var det som gjorde den fina tidvändaren? Jag orkar inte bläddra 300 sidor vilken tidvändare menar du? jag har gjort en! 28 feb, 2012 15:54 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: blev presis klar med 3 nya trollstavar bild?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 feb, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
okej ska bara hitta min telefonis
28 feb, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen