Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Ginny00: AH, håller med. Känns som något de verkligen borde ta upp igen...Jag tycker att Glee borde ha ett avsnitt om ätstörningar igen. Det fanns ju ett otroligt bra i säsong ett som jag verkligen gillade, så det borde vara dags igen snart
3 nov, 2012 17:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Ginny00: AH, håller med. Känns som något de verkligen borde ta upp igen... Jag tycker att Glee borde ha ett avsnitt om ätstörningar igen. Det fanns ju ett otroligt bra i säsong ett som jag verkligen gillade, så det borde vara dags igen snart Eller hur, det är ändå ett viktigt ämne. 3 nov, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Jag har godis, jag har en dator.
JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY! 3 nov, 2012 18:05 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: The perfect night! Jag har godis, jag har en dator. JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY!
3 nov, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Avsnitt 8 säsong 3 Skrivet av Borttagen: The perfect night! Jag har godis, jag har en dator. JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY! 3 nov, 2012 18:14 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller inte koll på vilket det är haha XD ska själv börja se skiva fem säsong 2 (ser om ALLT) Skrivet av MissLollo: Avsnitt 8 säsong 3 Skrivet av Borttagen: The perfect night! Jag har godis, jag har en dator. JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY!
3 nov, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Okej Skrivet av Borttagen: Håller inte koll på vilket det är haha XD ska själv börja se skiva fem säsong 2 (ser om ALLT) Skrivet av MissLollo: Avsnitt 8 säsong 3 Skrivet av Borttagen: The perfect night! Jag har godis, jag har en dator. JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY! Jag är på första gången 3 nov, 2012 18:19 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lyckost dig! Att ha så mycket kvar menar jag... Jag studsar ju runt i huset så fort det börjar ärma sig att ett nytt avsnitt av säsong fyra ska sändas Skrivet av MissLollo: Okej Skrivet av Borttagen: Håller inte koll på vilket det är haha XD ska själv börja se skiva fem säsong 2 (ser om ALLT) Skrivet av MissLollo: Avsnitt 8 säsong 3 Skrivet av Borttagen: The perfect night! Jag har godis, jag har en dator. JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY! Jag är på första gången
3 nov, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Haha, jag har inte kanalen det sänds på Skrivet av Borttagen: Lyckost dig! Att ha så mycket kvar menar jag... Jag studsar ju runt i huset så fort det börjar ärma sig att ett nytt avsnitt av säsong fyra ska sändas Skrivet av MissLollo: Okej Skrivet av Borttagen: Håller inte koll på vilket det är haha XD ska själv börja se skiva fem säsong 2 (ser om ALLT) Skrivet av MissLollo: Avsnitt 8 säsong 3 Skrivet av Borttagen: The perfect night! Jag har godis, jag har en dator. JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY! Jag är på första gången 3 nov, 2012 18:27 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inte jag heller, streamar på min systers stackars dator Skrivet av MissLollo: Haha, jag har inte kanalen det sänds på Skrivet av Borttagen: Lyckost dig! Att ha så mycket kvar menar jag... Jag studsar ju runt i huset så fort det börjar ärma sig att ett nytt avsnitt av säsong fyra ska sändas Skrivet av MissLollo: Okej Skrivet av Borttagen: Håller inte koll på vilket det är haha XD ska själv börja se skiva fem säsong 2 (ser om ALLT) Skrivet av MissLollo: Avsnitt 8 säsong 3 Skrivet av Borttagen: The perfect night! Jag har godis, jag har en dator. JAG HAR ETT GLEEAVSNITT SOM VÄNTAR YAAAY! Jag är på första gången
3 nov, 2012 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen