Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
BAKA
eller ja, vet inte om det kallas att baka när man slänger ihop kladdkakssmet och slickar upp allt xd 8 jan, 2013 17:34 |
|
Borttagen
|
Baka, det är lättare iaf, fast failar hela tiden ändå xD
8 jan, 2013 17:51 |
|
Disenchanted
Elev |
8 jan, 2013 18:19 |
|
Dream
Elev |
8 jan, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Jag älskar att baka, men att laga mat är också rätt kul C:
8 jan, 2013 20:37 |
|
peter503
Elev |
de får väll bli baka ^^
8 jan, 2013 22:41 |
|
LittleButterfly
Elev |
Jag är inget vidare på någotdera, men att baka är roligare, det känns mer givande när man väl är färdig.
8 jan, 2013 23:22 |
|
missy moon
Elev |
Baka
Båda är kul. Men inget slår cupecakes eller chokladbollar, mums.… ♥ Wanna klick?Maybe here?<3 9 jan, 2013 07:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag skulle verkligen vilja vara bättre på at laga mat och egentligen vill jag göra det oftare än jag gör. Men eftersom jag aldrig orkar (och dessutom har en pappa som jobbar med matlagning och ofta lagar maten hemma) blir det nästan aldrig av. Baka gör jag betydligt oftare, ofta tillsammans med min älskade syster. Visserligen är det kanske mindre kreativt och mer samma hela tiden, jämfört med matlagning. Men jag tycker ändå att det är väldigt kul! Plus att det blirså himla gott! ♥
Resultat i frågan "laga mat eller baka?": 21-9 till baka. Obs! Ny fråga i första inlägget! 9 jan, 2013 08:20 |
|
MizzNina
Elev |
Filosofi Lätt!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2013 08:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen