Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 328 329 330 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Mikaela120
Elev

Avatar


Jag kan inte lyssna på Håkan Hellström. Jag förstår hur man gillar honom och hans musik, men jag KAN verkligen inte lyssna på hans musik. Det känns för intensivt på något sätt... (Vilket är ganska ironiskt då jag gillar screamo)

28 jun, 2014 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av HuffiePuffie:
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.

haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?


det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen
sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den
drar inte alla över en kam men aa


Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD

29 jun, 2014 14:34

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av HuffiePuffie:
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.

haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?


det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen
sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den
drar inte alla över en kam men aa


Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD


Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. Tar inte dåliga slutsatser, men alltså.. Det ser äckligt ut, de flesta iaf. Kakdeg i glass? Honung i glass? Sockervadd i glass?
WHAT???

29 jun, 2014 14:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av HuffiePuffie:
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.

haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?


det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen
sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den
drar inte alla över en kam men aa


Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD


Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. Tar inte dåliga slutsatser, men alltså.. Det ser äckligt ut, de flesta iaf. Kakdeg i glass? Honung i glass? Sockervadd i glass?
WHAT???


Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Det finns sorter som är helt normala

29 jun, 2014 14:47

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av HuffiePuffie:
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.

haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?


det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen
sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den
drar inte alla över en kam men aa


Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD


Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. Tar inte dåliga slutsatser, men alltså.. Det ser äckligt ut, de flesta iaf. Kakdeg i glass? Honung i glass? Sockervadd i glass?
WHAT???


Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Det finns sorter som är helt normala


Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch.
Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass....
Men jag förstår din tanke!

29 jun, 2014 14:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av HuffiePuffie:
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.

haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?


det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen
sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den
drar inte alla över en kam men aa


Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD


Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. Tar inte dåliga slutsatser, men alltså.. Det ser äckligt ut, de flesta iaf. Kakdeg i glass? Honung i glass? Sockervadd i glass?
WHAT???


Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Det finns sorter som är helt normala


Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch.
Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass....
Men jag förstår din tanke!


Honung kan jag förstå. Men jag förstår inte heller grejen med kakdeg eller sockervadd Man behöver ju inte köpa de sorter som man tycker verkar mysko.

29 jun, 2014 14:55

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av HuffiePuffie:
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.

haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?


det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen
sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den
drar inte alla över en kam men aa


Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD


Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. Tar inte dåliga slutsatser, men alltså.. Det ser äckligt ut, de flesta iaf. Kakdeg i glass? Honung i glass? Sockervadd i glass?
WHAT???


Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Det finns sorter som är helt normala


Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch.
Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass....
Men jag förstår din tanke!


Honung kan jag förstå. Men jag förstår inte heller grejen med kakdeg eller sockervadd Man behöver ju inte köpa de sorter som man tycker verkar mysko.


Nä, det behöver man inte. Men det är rätt överskattat för min del ändå. Liksom att det är många som kan anse en som stenåldersmänniska eller liknande för man inte smakat en av dem liksom.
Men ah, för min del så har jag inga planer på att smaka någon B&J, men får se om jag vågar mig fram.

29 jun, 2014 14:57

Anne Potter
Elev

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HuffiePuffie:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av HuffiePuffie:
Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat.

haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat?


det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen
sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den
drar inte alla över en kam men aa


Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD


Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. Tar inte dåliga slutsatser, men alltså.. Det ser äckligt ut, de flesta iaf. Kakdeg i glass? Honung i glass? Sockervadd i glass?
WHAT???


Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Det finns sorter som är helt normala


Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch.
Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass....
Men jag förstår din tanke!


Honung kan jag förstå. Men jag förstår inte heller grejen med kakdeg eller sockervadd Man behöver ju inte köpa de sorter som man tycker verkar mysko.


Nä, det behöver man inte. Men det är rätt överskattat för min del ändå. Liksom att det är många som kan anse en som stenåldersmänniska eller liknande för man inte smakat en av dem liksom.
Men ah, för min del så har jag inga planer på att smaka någon B&J, men får se om jag vågar mig fram.

Det spelar ingen roll vilken glass det är, bara den är god

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2F20838430fc0aefcfb9513863a8b9bc5d%2Ftumblr_inline_ni5jraMrun1smxto4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2F8c%2F5e%2F208c5ef5302c1884d3f04813f1c23732.gif

29 jun, 2014 15:22

Kim Potter
Elev

Avatar


Jag tycker att 5SOS (5Såser) är en dålig kopia av 1D.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

29 jun, 2014 15:28

Anne Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Jag tycker att 5SOS (5Såser) är en dålig kopia av 1D.

Jag tycker 5SOS är bra. Luke asså ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2F20838430fc0aefcfb9513863a8b9bc5d%2Ftumblr_inline_ni5jraMrun1smxto4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2F8c%2F5e%2F208c5ef5302c1884d3f04813f1c23732.gif

29 jun, 2014 15:48

1 2 3 ... 328 329 330 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.