UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Jag kan inte lyssna på Håkan Hellström. Jag förstår hur man gillar honom och hans musik, men jag KAN verkligen inte lyssna på hans musik. Det känns för intensivt på något sätt... (Vilket är ganska ironiskt då jag gillar screamo)
28 jun, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD 29 jun, 2014 14:34 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. WHAT??? 29 jun, 2014 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. WHAT??? Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i 29 jun, 2014 14:47 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. WHAT??? Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch. Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass.... Men jag förstår din tanke! 29 jun, 2014 14:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. WHAT??? Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch. Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass.... Men jag förstår din tanke! Honung kan jag förstå. Men jag förstår inte heller grejen med kakdeg eller sockervadd 29 jun, 2014 14:55 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. WHAT??? Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch. Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass.... Men jag förstår din tanke! Honung kan jag förstå. Men jag förstår inte heller grejen med kakdeg eller sockervadd Nä, det behöver man inte. Men det är rätt överskattat för min del ändå. Men ah, för min del så har jag inga planer på att smaka någon B&J, men får se om jag vågar mig fram. 29 jun, 2014 14:57 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av HuffiePuffie: Tycker att B&J är liteeee överskattat.. Har inte smakat det men så hemskt överskattat. haha hur kan du veta om det är överskattat om du inte har smakat? det är överskattat, sen behöver man inte smaka på den för att märka överskattningen sen enligt vissa är man ''konstig'' fall man inte smakat den drar inte alla över en kam men aa Jag tycker också B&J är överskattat. Har tyckt det innan jag ens smakade det och sen tyckte jag bara att det var RIKTIGT överskattat. B&J är inte ens gott? XD Jag tycker det ser sjukt äckligt ut. WHAT??? Får jag kasta mig in här trots att jag är B&J-älskare? Jag gillar inte direkt Cookie Dough heller, men det är sambons favorit. Mina egna favoriter är dels den med jordnötssmör i, dels den med chokladglass, kolasås och marshmallowfluff, och dels den med bananglass och chokladbitar i Vissa ser goda ut, men vissa ser bara.. Usch. Jag kan tänka mig äta half baked, för jag älskar choklad. Kanske också New York Fudge, annars så är jag inte förtjust i kakdeg, honung eller sockervadd i glass.... Men jag förstår din tanke! Honung kan jag förstå. Men jag förstår inte heller grejen med kakdeg eller sockervadd Nä, det behöver man inte. Men det är rätt överskattat för min del ändå. Men ah, för min del så har jag inga planer på att smaka någon B&J, men får se om jag vågar mig fram. Det spelar ingen roll vilken glass det är, bara den är god ![]()
29 jun, 2014 15:22 |
|
Kim Potter
Elev |
29 jun, 2014 15:28 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Jag tycker att 5SOS (5Såser) är en dålig kopia av 1D. Jag tycker 5SOS är bra. Luke asså ♥♥ ![]()
29 jun, 2014 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen