Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WhiteTwice
Elev |
28 feb, 2012 14:26 |
|
Johnte
Elev |
28 feb, 2012 14:27 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Roligt!^^ Jag måste plugga engelska, så jag har inte så mycket tid, men ska se till att pyssla något senare! XD kan inte heller pyssla så länge till måste gå till bussen 15.10 ![]()
28 feb, 2012 14:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-28 kl. 14:31
|
|
Borttagen
|
28 feb, 2012 14:30 |
|
mican00
Elev |
28 feb, 2012 14:31 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet
28 feb, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2012 14:34 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp!
28 feb, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp! Det måste nog ha varit mitt Hogwarts emblem i pärlor (Bild finns på föregående sida, men ska nog lägga upp en bättre snart) fast nu håller jag på med en 'anslagstavla' i kartong där det står Hp citat och sånt. Och du? 28 feb, 2012 14:40 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk. Men vi har Sportlov nästa vecka! Jag hade det förra veckan, men var sjuk hela sportlovet Typiskt!^^ Japp! Det måste nog ha varit mitt Hogwarts emblem i pärlor (Bild finns på föregående sida, men ska nog lägga upp en bättre snart) fast nu håller jag på med en 'anslagstavla' i kartong där det står Hp citat och sånt. Och du? Haha, okej
28 feb, 2012 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen