Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av scarhead: usch, fick massa onödiga mental pictures :o ^^Skrivet av GinnyOlivia: Pezberry, honey Sanchel though??? ingen som shippar dem?? c:
2 nov, 2012 21:06 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av GinnyOlivia: Pezberry, honey Sanchel though??? ingen som shippar dem?? c: do you ship? ![]()
2 nov, 2012 21:26 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av GinnyOlivia: brotp ♥♥♥♥Skrivet av scarhead: Skrivet av GinnyOlivia: Pezberry, honey Sanchel though??? ingen som shippar dem?? c: do you ship? annars nej how dare u brittana is my babies 2 nov, 2012 21:31 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av GinnyOlivia: brotp ♥♥♥♥Skrivet av scarhead: Skrivet av GinnyOlivia: Pezberry, honey Sanchel though??? ingen som shippar dem?? c: do you ship? annars nej how dare u brittana is my babies lol obviously but you should try multishipping thinking outside the box u know c: ![]()
2 nov, 2012 22:59 |
|
Stranger
Elev |
I ship Pezberry. ^^
3 nov, 2012 11:57 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 nov, 2012 11:57 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av GinnyOlivia: lol no brittana is my evrything i can't ship them with someone elseSkrivet av scarhead: Skrivet av GinnyOlivia: brotp ♥♥♥♥Skrivet av scarhead: Skrivet av GinnyOlivia: Pezberry, honey Sanchel though??? ingen som shippar dem?? c: do you ship? annars nej how dare u brittana is my babies lol obviously but you should try multishipping thinking outside the box u know c: 3 nov, 2012 12:07 |
|
APELSiiN
Elev |
jag shippar rachel med alla hahhhha
ok inte finn sååå mycket längre, förr var jag hardcore finchel men nej st. brochel nu ♥ samchel, faberry, pezberry, hummelberry, puckleberry osv hahhah ![]()
3 nov, 2012 12:12 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av APELSiiN: jag shippar rachel med alla hahhhha ok inte finn sååå mycket längre, förr var jag hardcore finchel men nej st. brochel nu ♥ samchel, faberry, pezberry, hummelberry, puckleberry osv hahhah St. Brochel!! Eller St. Berry ♥
3 nov, 2012 12:26 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker att Glee borde ha ett avsnitt om ätstörningar igen. Det fanns ju ett otroligt bra i säsong ett som jag verkligen gillade, så det borde vara dags igen snart
3 nov, 2012 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen