Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moaskywalkr
Elev |
baka
det är lättare+blir godare 8 jan, 2013 12:41 |
|
Borttagen
|
Baka! Älskar att se när degan sväller i ugnen
8 jan, 2013 12:43 |
|
Solkatten
Elev |
Baka helt klart. Avskyr att laga mat, lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2013 12:45 |
|
BlondaHermione
Elev |
8 jan, 2013 12:47 |
|
Borttagen
|
Laga mat! Särskilt sedan jag började med vegetarisk mat (jag äter fisk ibland också men brukar aldrig tillaga det själv), det finns så många nya spännande recept att prova! Jag lagar väldigt mycket mat, och nu när jag bor hemma hos föräldrarna är det roligare för då är det inte bara jag som äter av den sedan... det är alltid tråkigt när jag lagat mat till bara mig själv som är jättegod och så finns det ingen annan där som kan smaka vilken awesome mat jag lagar och kan säga att jag är duktig *bekräftelsebehov*
Baka är mer kemi än matlagning i mitt tycke. Allt måste liksom stämma. Och det är mycket mer enformigt, nästan vad man än bakar är det ändå alltid samma procedur. Men jag gillar när andra bakar åt mig 8 jan, 2013 14:21 |
|
Borttagen
|
Jag väljer väl Nederländerna av någon anledning men jag tycker Belgien låter också frestande.
Baka, jag tycker också om att laga mat men baka är lite roligare. 8 jan, 2013 14:57 |
|
Borttagen
|
Alltså... Jag är väldigt dålig i köket. Baka är småkul och att få äta upp degen som blir över i bunken är bäst av allt ♥ Men att laga mat kan vara riktigt roligt när man känner för det. Hmm....
Får nog säga baka, även om jag nästan aldrig bakar nuförtiden. 8 jan, 2013 15:31 |
|
melle-hjrta
Elev |
Laga mat
8 jan, 2013 15:56 |
|
ginnyw123
Elev |
8 jan, 2013 16:28 |
|
Aivilio
Elev |
8 jan, 2013 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen